RODZINNE WAKACJE Z JOGĄ I MINDFULNESS

RODZINNE WAKACJE Z JOGĄ I MINDFULNESS

DATA : od 5 SIERPNIA do 11 SIERPNIA 2018r.

Miejsce: Folwark Miłkowiec położony jest wśród łąk, pól i lasów, nad niezwykle urokliwą rzeką Szkotówką oraz bobrowymi rozlewiskami. Są to Mazury Zachodnie między dwoma małymi miastami Nidzicą a Działdowem, ok. 170 km od Warszawy. Miejsce z daleka od cywilizacji oraz wielkomiejskiego zgiełku.

Dla dorosłych zaplanowaliśmy jogę 3 razy dziennie:

  • Przed śniadaniem – praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące, rozciągające)
  • Po południu – Mindfulness: skupimy się miedzy innymi na: filarach uważności, pozycji medytacyjnej, oddechu, doznaniach z ciała, przepływających myślach i emocjach, postrzeganiu świata oraz stresie. Będziemy praktykować w pozycji siedzącej, stojącej, leżącej oraz w ruchu. 
  • Wieczorem – Joga relaksacyjna, medytacje, pranayama - ćwiczenia oddechowe, Joga Nidra.

Dla dzieci 6-12 lat:

  • Joga codziennie wieczorem.
  • Zajęcia kreatywne i artystyczne.
  • Na dzieci czekają zwierzęta – owce wrzosówki, kozy, króliki i dwie świnie rasy złotnickiej pstrej.

Dodatkowe atrakcje :

  • Spływ kajakowy.
  • Wizyta w Wiosce Garncarskiej i Rajskim Ogrodzie.
  • Szlaki rowerowe dla każdego.
  • Masaże. 
  • Stadnina koni w pobliżu Folwarku - możliwość wykupienia jazd z instruktorem.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins, Ula Kukulska i Angelika Kucharska

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - OSTATNI WOLNY DWUOSOBOWY POKÓJ!

wyjazd regeneracyjny

DATA: 14 LIPCA – 20 LIPCA 2018

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: SIÓDMY LAS - to siedlisko zagubione wśród malowniczych wzgórz Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wspaniały mikroklimat wsi Zawada sprawiał, że już w okresie międzywojennym rodowici mieszkańcy Kazimierza Dolnego właśnie tutaj zjeżdżali na letniska! 

Wokoło lasy, wąwozy, szachownice pól, a w powietrzu aromaty dzikich ziół. Z zachwytu nad tym zakątkiem Lubelszczyzny powstał koncept miejsca, w którym połączono piękno przyrody i siłę natury z tradycyjną architekturą domów i wnętrz, zdrową żywnością i pożytecznym spędzeniem czasu. Wszystko dla zregenerowania sił, odpoczynku, wyciszenia, nabrania pozytywnej energii.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins i Joanna Bierska

Sala do jogi:

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej Sali. Cała w drewnie z ogromnymi przeszklonymi oknami.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach).

Codziennie po południu warsztaty i zajęcia wg. Systemu Jogi w Życiu Codziennym:

  • Koncentracja i Medytacja,
  • Asany,
  • Zdrowy kręgosłup,
  • Praca z Czakrami,
  • Mantry i kirtany / z bębnem/,
  • Pranajama/ ćwiczenia oddechowe/,
  • Joga nidra - antystresowa relaksacja,
  • Hatha jogowe oczyszczające kryje.

Wieczorem: Joga relaksacyjna, wyciszenie, ćwiczenia oddechowe                                                                                                            

Kto prowadzi: 

Joga dla początkujących - Kurs podstawowy na zapisy

JOGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH - Kurs podstawowy na zapisy

4 spotkania 12,19, 26 czerwca i 3 lipca o godz. 10:40 - 11.40

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszam na kurs podstawowy.

Na tych zajęciach:

  •  poznasz podstawowe asany i ich nazwy
  •  poczujesz swój oddech i nauczysz się prawidłowo oddychać 
  •  nauczysz się sekwencji powitania słońca
  •  dowiesz się jak łatwo zrelaksować ciało i umysł
Kto prowadzi: 

JOGA I MINDFULNESS – NOWE ZAJĘCIA

JOGA I MINDFULNESS – NOWE ZAJĘCIA

DATA: 28 czerwca, 12 lipca, 2 sierpnia 2018r. (czwartki, godz. 19:00)

Łagodne asany wzmacniające i rozciągające, ze szczególnym uwzględnieniem uważności na zdrowy kręgosłup. Praktyka rozpoczyna się i kończy medytacją mindfulness. Zapraszamy osoby początkujące zarówno w jodze jak i mindfulness, a także tych, którzy szukają łagodnej praktyki w grupie.

Kto prowadzi: 

SPOTKANIA PRZED KURSEM MBSR POŁĄCZONE Z PRAKTYKĄ (Mindfulness Stress Based Reduction)

SPOTKANIA PRZED KURSEM MBSR POŁĄCZONE Z PRAKTYKĄ

(Mindfulness Stress Based Reduction)

DATA: 26 lipca, 23, 30 sierpnia 2018r. (czwartki, godz. 19:00).

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkania informacyjne przed certyfikowanym, 8-tygodniowym kursem redukcji stresu opartym na uważności. Porozmawiamy o mindfulness i o tym co dokładnie zawiera kurs MBSR. Będziemy też praktykować, żeby posmakować uważnych, letnich chwil. Znajdzie się czas na pytania.

Kto prowadzi: 

Rodzinne wakacje z Samadhi Jogą

Rodzinne wakacje z Samadhi Jogą

24 czerwca - 7 lipca 2018 (2 tygodnie)

lub   24.06 - 30.06 (6 dób) - BRAK MIEJSC!

lub   01.07 - 07.07 (6 dób) - 3 WOLNE POKOJE!

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • Konie,
  • kąpiele w jeziorze,
  • rowery,
  • wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego,
  • wizyta na farmie (spotkanie z krową, świnką, kozą, kurami...) dla dzieci i nie tylko,
  • spotkanie z Biebrzańską Wiedźmą,
  • wiele innych atrakcji… 

Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa...

2 grupy: POCZĄTKUJĄCA i ZAAWANSOWANA

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: 

Marta Haskins, Ula Kukulska, Magda Szast

W planie JOGA 3 razy dziennie: 

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, rozciągające, energetyzujące, dla kręgosłupa. Różne poziomy! Dwie sale – możesz wybrać którą chcesz grupę – początkującą lub zaawansowaną.

Codziennie po południu: praktyka tematyczna, np. otwieranie bioder, joga dla kręgosłupa, joga czakr, doskonalenie pozycji…

Wieczorami: relaksacje, medytacje, pranayama ćwiczenia oddechowe, joga nidra.

KAMERALNY WEEKEND Z JOGĄ DLA KRĘGOSŁUPA

KAMERALNY WEEKEND Z JOGĄ DLA KRĘGOSŁUPA

DATA: 14-16 września 2018r.

PROGRAM POBYTU:

Piątek (14.09):

  • 16.00 - przyjazd
  • 17.00 - Joga regeneracyjna dla kręgosłupa
  • 18.00 - kolacja
  • 20.00 - Joga relaksacyjna z Jogą Nidrą

Sobota (15.09):

  • 8.00 – Pobudka z Jogą
  • 09.30 - śniadanie
  • 12.30 Warsztat - POSZUKIWANIE KOMFORTU W SZYI I PRZESTRZENI W KLATCE PIERSIOWEJ cz. 1
  • 14.00 - obiad
  • 16.00 - Warsztat POSZUKIWANIE KOMFORTU W SZYI I PRZESTRZENI W KLATCE PIERSIOWEJ cz. 2
  • 18.00 - kolacja
  • 20.30 - Medytacja i oddech

Niedziela (16.09):

  • 8.00 – Pobudka z Jogą
  • 9.30 - śniadanie
  • 12.30 - Warsztat SPOKÓJ I ULGA W DOLNYCH PLECACH
  • 14.00 - obiad

Prowadząca: Urszula Kukulska nauczycielka Vinyasa Joga, Joga dla kręgosłupa, Joga dla dzieci, Joga wg metody B.K.S. Iyengara.  Pierwszy raz znalazłam się na macie na jodze dla kręgosłupa. Te zajęcia z każdym miesiącem utwierdzały mnie w przekonaniu, że zdrowie w praktyce, świadomość i szlachetność wobec swojego ciała są najważniejsze. Oprócz techniki ważne jest dla mnie połączenie ruchu z oddechem. Dzielę się zdobywanym doświadczeniem, ucząc się u najlepszych nauczycieli jogi. Ukończyłam m.in.: kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją Hatha Joga, Vinyasa Yoga Ryt 200. Jestem w trakcie studiów na kierunku fizjoterapia. 

Sala ma powierzchnię 65 m2 a jej podłoga wykonana jest z drewnianych, sosnowych desek.

Miejsce: Bajkowa Zagroda - ul. Zalesie 13, Łąki Radzymińskie, 35km od Warszawy w ciszy i spokoju wśród natury.

Kto prowadzi: 

8-TYGODNIOWY KURS REDUKCJI STRESU MBSR

8-TYGODNIOWY KURS REDUKCJI STRESU MBSR

(MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION)

Co to jest mindfulness?

Świecki rodzaj medytacji prowadzonej, zestaw technik do wykorzystania w pozycji siedzącej, leżącej oraz w ruchu. Uczy nas kierowania uwagi na to czego doświadczamy w chwili obecnej, bez oceniania i analizowania. Pokazuje, że kontakt z ciałem i oddechem, otwartość i życzliwość uwalnia od natrętnych myśli i stresu.

Jakie są korzyści z mindfulness?