Joga pięknej twarzy

JOGA PIĘKNEJ TWARZY

15 październik 2016  godzina 15:00 - 18:00

Będzie dużo praktyki, trochę mniej teori, pojawi się automasaż twarzy z elementami japońskiego masażu twarzy i szyi.
Spotykamy się w wyjątkowym miejscu i w kameralnej grupie oraz przyjaznej atmosferze zadbamy o siebie i nasze potrzeby.

Kilka słów czym jest joga twarzy.

Joga twarzy to naturalny i doskonały sposób na młodszy i piękniejszy wygląd. Jest to alternatywa dla medycyny estetycznej. Ćwicząc twarz, tak jak ciało, można wymodelować mięśnie twarzy i szyi. Regularne ćwiczenie poprawiają elastyczność mięśni oraz skóry twarzy. Redukują głębokość zmarszczek i nadają cerze jednolity koloryt. Regularne ćwiczeń pomagają zachować promienny i wyraźnie młodszy wygląd.

Jogę twarzy zaczynamy od rozgrzewki. Następnie przechodzimy do ćwiczeń właściwych obejmujących całą twarzy i szyje. Po kolei ćwiczymy każdą partię zaczynając od góry. Kończyny ćwiczenia rozluźniającym automasażem oraz szerokim i pięknym uśmiechem.

Warsztat będzie podzielony na bloki:  teoria, praktyka, automasaż

Co ten warsztat ma uświadomić? To że nasza twarz składa się z m.in. 53 mięśni oraz, że ćwicząc ciało nie możemy jej pomijać. Na warsztacie rozpoznamy grupy mięśniowe twarzy. Nauczymy się ćwiczeń dla poszczególnych partii twarzy oraz automasażu.

Warsztat krótka odNOWA w Samadhi Joga

Warsztat krótka odNOWA w Samadhi Joga

DATA: 29 października od godziny 16 do 18

Jak w prosty, przyjemny i naturalny sposób podnieść swój poziom energii? Jak zmniejszyć naszą podatność na stres, a zwiększyć efektywność w pracy i poziom zadowolenia z życia? I w końcu jak pracując z ciałem zwiększyć swoją uważność, uwolnić zablokowane emocje i zmienić postawę ciała? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na m.in. powyższe pytania zapraszamy na warsztat: „Krótka odNOWA w Samadhi Joga”

Co wchodzi w skład 2-godzinnego programu?

1. sesja oczyszczających, podnoszących poziom energii oraz wydolność, ułatwiających koncentrację, odmładzających technik oddechowych i medytacji oraz wykład z elementami psychodietetyki prowadzone przez Karolinę Szaciłło (www.medytujemy.pl), dziennikarkę, nauczycielkę technik oddechowych i medytacji certyfikowaną przez Fundację Art of Living

2. krótki warsztat somatoterapii z elementami huny i somatocoachingu prowadzony przez Emilię Żurek (www.emiliazurek.com), psychosomatoanalityka, mediatora, coacha i eksperta w międzynarodowych projektach coachingowych

3. rozmowa o równowadze w odżywianiu m.in. o smakach i ich wpływie na poszczególne emocje - prowadzi Maciek Szaciłło (www.medytujemy.pl), kucharz, od lat interesuje się dietetyką i Medycyną Wschodu. Autor bestsellerów na temat zdrowego stylu życia m.in. „Jedz i pracuj nad własnym zdrowiem” i „Karolina na detoksie”

4. wspólnie opowiemy o organizowanych przez nas wyjazdach łączących zdrowe odżywiania (w tym warsztaty zdrowego gotowania) z elementami jogi, psychodietetyki, technikami oddechowymi, medytacjami, somatoterapią i somatocoachingiem

5. mały poczęstunek (wegański i bezglutenowy)

Kurs Joga 60+

Kurs Joga 60+

DATY: Poniedziałki 3, 10, 17, 24. października, godzina 12.00-13.00

Odetchnij, poruszaj się, pomedytuj z dojrzałymi joginami. Dojrzałymi do tego,by przestać ścigać się, rywalizować, porównywać z innymi, za to zadbać o siebie. 

Jeśli chcesz być jak Tao Porchon Lynch – pogodna, piękna i zdrowa 98-letnia instruktorka jogi, zapraszam! I początkujących, i zaawansowanych. Wszystkich, którzy szanują swoje ciało i chcą zrobić coś dobrego dla siebie.

Kto prowadzi: 

Kurs Oddech i medytacja

Kurs Oddech i medytacja

DATY: Soboty 1, 8, 15, 22. października, godzina 11.45-12.45

Korzyści płynące z zajęć:

Dodaje energii, redukuje stres, podnosi poziom szczęścia, poprawia kreatywność, zdrowie, odporność na ból. Jest najlepsze! Medytacja. A wraz z pranajamą (ćwiczeniami oddechowymi) tworzy zestaw pierwszej pomocy, który sprawdzi się w najtrudniejszej sytuacji.

Jeśli trudno ci zmobilizować się do medytowania samodzielnie, w domu, zrób to z nami, w Samadhi Joga. Zajęcia dla osób, które przynajmniej 3 miesiące chodzą na jogę lub mają doświadczenie z medytacją (np. odbyły kursy o tej tematyce w Samadhi).

Co tydzień będę prowadzić inne rodzaje medytacji – z wizualizacją i bez. Najpierw króciutkie (3 minuty), potem coraz dłuższe (do 25 minut). Z wizualizacją i bez. Na leżąco i na siedząco. Relaksujące i takie, które pomogą ci zrealizować swoje cele. Z sankalpą (intencją) i bez intencji. Zapraszam.

Kto prowadzi: 

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI -

BRAK MIEJSC (tylko lista rezerwowa)

POZIOM 1 - 200 godzin

6 - miesięczny kurs rozpoczyna się 18 listopada 2016

Samadhi Joga otrzymała akredytację międzynarodowej organizacji "Yoga Alliance".
Od listopada zaczynamy szkolenia na nauczycieli jogi 200 godzin Level 1.

Szkolenie będzie obejmowało:

  • technikę jogi, trening, praktykę własną 100 godzin
  • metodologię nauczania 30 godzin
  • anatomię i fizjologię 20 godzin
  • filozofię jogi i etykę 30 godzin
  • praktyki 20 godzin

Zmień swoje życie już dzisiaj. Zacznij przygodę życia, pogłębiaj wiedzę o jodze oraz udoskonal swoją praktykę.

JOGA W CIĄŻY

JOGA W CIĄŻY

CZWARTKI o godzinie 11.30

Praktyka jogi podczas cudownego stanu ciąży pomaga kobiecie przejść przez ten okres w sposób bardziej świadomy i radosny, a stan ten sprzyjam.in. nawiązywaniu kontaktu z nienarodzonymjeszcze dzieckiem. Ciało kobiety staje się silne, bardziej elastyczne i otwarte, doskonale dotlenia się. Wszystko to sprawia, że poród kobiety regularnie praktykującej zazwyczaj jest szybszy i łatwiejszy. Asany otworzą i rozszerzą obręcz miednicy, uelastycznią ścięgna i stawy, przyniosą ulgę przy dolegliwościach ciążowych takich jak bóle kręgosłupa, opuchnięte nogi, a techniki oddechowe i relaksacyjne ułatwią kontrolę nad bólemi stanami emocjonalnymi. Praktyki stosowane podczas zajęćmogą być wykorzystanie przy porodzie, ale też po przyjściu dziecka na świat, co pomoże pokonać stres i zmęczenie, odzyskać dobre samopoczucie.

Kto prowadzi: