ODWOŁANE ZAJĘCIA JOGI W FERIE

ODWOŁANE ZAJĘCIA JOGI W FERIE:

25.02 sobota - 10.30 Joga dla dzieci

RESZTA ZAJĘĆ BEZ ZMIAN

KURS KONCENTRACJA, MEDYTACJA I PRANAJAMA Z JOANNĄ BIERSKĄ

KURS KONCENTRACJA, MEDYTACJA I PRANAJAMA Z JOANNĄ BIERSKĄ

DATA: 7, 14, 21 i 28 marca (wtorki), godz. 18.45 – 20.00

Małe grupy! Tylko na zapisy!

„Medytacja Samopoznania” jest znakiem rozpoznawczym Systemu "Joga w Życiu Codziennym". Praktyka głębokiej koncentracji i medytacji została opracowana tak aby poprzez samokontrolę i samodoskonalenie krok po kroku, pomóc nam osiągnąć Samopoznanie (Samorealizację).

Celem jest doświadczenie i zrealizowanie Boskiej Jaźni (Atma) w nas.

Kurs obejmuje, naukę relaksacji, koncentracji, medytacji, pranajamy oraz filozofii i prawidłowej/poprawnej/ praktyki; w tym również sposobów siedzenia, ułożenia kręgosłupa i oddychania. Poznasz techniki, które mogą być pomocne w codziennej praktyce medytacji.

Kto prowadzi: 

WARSZTAT "POMÓŻ SWOJEMU DZIECKU"

WARSZTAT "POMÓŻ SWOJEMU DZIECKU"

WSPOMAGANIE ROZWOJU I ZDROWIA DZIECKA NATURALNYMI METODAMI

DATA: 11 marca (sobota), godz.15.00-18.00

Jesteś rodzicem? Zależy Ci na pełnym, wielopłaszczyznowym rozwoju Twojego dziecka? Chcesz wspierać jego rozwój od strony fizycznej, psychicznej i duchowej?

Każdego dnia myślisz jak stworzyć lepsze warunki do jego rozwoju i wspierać jego zdrowie i odporność?

Będziemy uczyli się różnych naturalnych metod, głównie refleksologii, elementów Shiatsu, czy dietetyki tak, abyś w domu mógł natychmiast zastosować tą wiedzę. Większość z tych metod i narzędzi opiera się o starożytną wiedzę Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i jest wypróbowane przez wiele pokoleń.

PLAN WARSZTATU:

  • Nauka elementów „dobrego dotyku”, masażu, który można zastosować już u    najmłodszych dzieci, jak również dorosłych – natychmiast poczujesz się lepiej
  • Wspieranie odporności dziecka poprzez wykorzystanie różnych metod
  • Uspokajanie, wspieranie rozwoju emocjonalnego
  • Działanie w nagłych wypadkach

WSTAŃ, POPRAW KORONĘ I SIĘGNIJ PO MARZENIA

Samadhi Joga zaprasza na warsztat rozwoju osobistego:

WSTAŃ, POPRAW KORONĘ I SIĘGNIJ PO MARZENIA

Warsztat dla kobiet, które mają dość

DATA: 12 marca (niedziela), godz. 13.00 - 16.00

Jesteś gotowa do zmiany, masz dość, są w Twoim życiu sprawy, które chciałabyś poukładać na nowo i po prostu cieszyć się życiem, ale:

  • z jakichś powodów nie możesz zacząć
  • tkwisz ciągle w tych samych schematach, mimo że Ci nie służą
  • wpadłaś w codzienną rutynę i zrezygnowałaś z tego, co dla Ciebie ważne

Zapraszamy Cię na warsztat, który pomoże Ci uporać się z tymi przeszkodami:

  • uzyskasz jasność, w którym miejscu życia jesteś
  • zrozumiesz, czego naprawdę chcesz dla siebie
  • zaplanujesz pierwszy krok, byruszyć do przodu
  • dostaniesz inspirację i motywację do sięgnięcia po życie, jakiego pragniesz

WARSZTAT - ZAUFAJ CIAŁU I ROZLUŹNIJ SIĘ

WARSZTAT - ZAUFAJ CIAŁU I ROZLUŹNIJ SIĘ

DATA: 25 marca (sobota), godz. 15.00-18.00

Stres, napięcia, traumatyczne zdarzenia i związane z nimi emocje, przebyte choroby, kontuzje - wszystko to, czego psychicznie nie jesteśmy w stanie udźwignąć, co wypieramy ze świadomości, fizycznie odkłada się w ciele. Mądre ciało przechowuje te trudne doświadczenia do czasu, kiedy jesteśmy gotowi, aby je uzdrowić. Mapą zapisanych traum jest system powięzi, który przenika i otacza mięśnie, kości i organy wewnętrzne. Powięziowa Joga Jin jest metodą opracowaną właśnie pod kątem pracy z powięzią. Oprócz jogi jin, obejmuje także rozluźnianie mięśniowo-powięziowe (przy pomocy piłek), ruch spontaniczny i mindfulness.

Podczas warsztatu nauczysz się automasażu przy pomocy piłeczek. Ponadto będziesz mieć okazję do doświadczenia dłuższych - niż podczas zwykłej sesji - czasów pozycji. Efektem ubocznym tej praktyki jest głęboki relaks, a istotą – poruszenie i rozluźnienie struktury powięzi, do której dostępu bronią zazwyczaj wiecznie napięte życiem w pośpiechu mięśnie…

WARSZTAT SAMOOBRONY DLA KOBIET

WARSZTAT SAMOOBRONY DLA KOBIET

Babski Kabacki Klub Samoobrony Babakaba

DATA: 26 marca (niedziela), godz. 13.30-16.00

 

CZĘŚĆ TEORETYCZNA:

Samoobrona zaczyna się dużo wcześniej niż moment fizycznej konfrontacji z napastnikiem. Napastnik jest jak leniwe zwierzę - szuka łatwej, pewnej zdobyczy. Jak świadomość siebie i otoczenia oraz mowa ciała mogą być naszymi sojusznikami? Czym jest intuicja w świetle psychologii? Jak rozpoznać alarmujące sygnały z otoczenia? Gdy dochodzi do napaści co robimy w pierwszej kolejności? Czy słuchać napastnika? Czy z nim rozmawiać? Milczeć czy krzyczeć?  Na co zwrócić uwagę? Jakie są słabe punkty napastnika?

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA:

  • Słabe punkty na ciele: atak na oczy, uszy, szyję, krocze, kciuk
  • Wykorzystanie masy całego ciała
  • Uwalnianie się  z uchwytów za ręce
  • Kopnięcia: kolanem, boczne, po łuku
  • Uderzenia: młot, cios prosty, hak, sierp
  • Bezpieczne upadanie
  • Dźwignie: na bark, łokieć, nadgarstek

PROFILAKTYKA ZDROWIA KOBIETY

„PROFILAKTYKA ZDROWIA KOBIETY”

DATA: 2 kwietnia (niedziela), godz. 13.30-15.30

Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach poświęconych zdrowiu kobiety. Jeśli chcesz „zaopiekować” się swoim zdrowiem, ale nie wiesz od czego zacząć ten warsztat jest właśnie dla Ciebie. Na warsztatach uzyskasz konkretne informacje w jaki sposób świadomie zadbać o swoje zdrowie i przy okazji nauczysz się przeciwstarzeniowego masażu twarzy, szyi i dekoltu, który z łatwością będziesz mogła stosować w zaciszu Twojego domu.

CZĘŚĆ TORETYCZNA

  • Wygląd skóry a prawidłowe funkcjonowanie układu hormonalnego
  • Wpływ odżywiania na skórę i narządy wewnętrzne. Kiedy warto udać się do alergologa?
  • Depresja, obniżony nastrój, chroniczne zmęczenie, chroniczne przeziębienia, choroby nowotworowe, sińce pod oczami, rozdrażnienie, bóle głowy, nerwica, problemy ze skórą, hashimoto, nadwaga, brak równowagi w organizmie- choroby oraz symptomy, które dotykają wiele z nas.
  • Omówienie niezbędnych badań, które każda kobieta powinna u siebie wykonać.
  • Profilaktyka zdrowia- co zrobić, aby nie chorować?

 CZĘŚĆ PRAKTYCZNA obejmuje techniki relaksacyjne w trosce o umysł i skórę

  • Nauka profesjonalnego, przeciwstarzeniowego masażu twarzy, szyi i dekoltu.

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH Z SAMADHI JOGĄ

DATA:  25 CZERWCA - 1 LIPCA 2017 r.

OSTATNI WOLNY POKÓJ - studio dwupokojowe.

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • konie, rowery, kąpiele w jeziorze, wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego
  • wizyta na farmie (spotkanie z krową, świnką, kozą, gęsią..) dla dzieci i nie tylko
  • wiele innych atrakcji..:)

Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa...

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: 

Marta Haskins, Agata Zagórska, Ula Kukulska

W planie JOGA 3 razy dziennie: 

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach)
  • Codziennie po południu: praktyka tematyczna, np. otwieranie bioder, wzmacnianie ramion, joga dla kręgosłupa, doskonalenie pozycji, relaksacyjna…
  • Wieczorem: relaks, medytacje, pranayama, joga nidra.
  • DLA DZIECI – joga raz dziennie oraz zajęcia kreatywne w czasie zajęć jogi dla dorosłych

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali - 118m2 z drewnianą podłogą.

Dla dzieci:

  • JOGA, Konie, zajęcia kreatywne, przestronny płac zabaw, zwiedzanie tradycyjnego gospodarstwa rolnego

Karolina zaopiekuje się Waszymi dziećmi w czasie zajęć Jogi.

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW FLOW - KAMERALNY WYJAZD Z JOGĄ

KAMERALNY WYJAZD:

‘TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW’

MAKSYMALNIE 16 OSÓB

DATA: 6 SIERPNIA – 12 SIERPNIA 2017

TYLKO 4 WOLNE POKOJE

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: LIPOWY DOM – dom nad jeziorem - został zbudowany w tradycyjnej mazurskiej stylistyce, z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Projektowi przyświecała idea stworzenia gospodarstwa, które harmonijnie wpisze się w otaczającą przyrodę.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins oraz Agata Zagórska

Sala do jogi:

W osobnej sali o powierzchni 60m2 odbywają się zajęcia i warsztaty jogi.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi VINYASY – połączenie oddechu z ruchem

Codziennie po południu warsztaty:

  • Joga dla kręgosłupa
  • Otwieranie bioder
  • Joga Czakr
  • Doskonalenie pozycji,
  • Techniki relaksacyjne,
  • Joga dla zdrowia - wspomaganie odporności jogą,

Wieczorem: Joga relaksacyjna, medytacje, ćwiczenia oddechowe, pranayama, joga NIDRA,       

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

DATA: 19 SIERPNIA – 25 SIERPNIA 2017 r.

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: SIÓDMY LAS - to siedlisko zagubione wśród malowniczych wzgórz Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wokoło lasy, wąwozy, szachownice pól, a w powietrzu aromaty dzikich ziół.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins i Joanna Bierska

Sala do jogi:

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej Sali. Cała w drewnie z ogromnymi przeszklonymi oknami.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach).

Codziennie po południu warsztaty i zajęcia wg. Systemu Jogi w Życiu Codziennym:

  • Koncentracja i Medytacja,
  • Zdrowy kręgosłup,
  • Praca z Czakrami,
  • Mantry i kirtany / z bębnem/,
  • Pranajama/ cwiczenia oddechowe/,
  • Joga nidra - antystresowa relaksacja,
  • Hatha jogowe oczyszczające kryje.

Wieczorem: Joga relaksacyjna, wyciszenie, ćwiczenia oddechowe                                                                                

Kto prowadzi: