SATSANG

SATSANG

DATA: 28 stycznia (sobota), godz. 18.00

"SAT znaczy prawda, SANG to społeczność, spotkanie. Satsang to spotkanie ludzi o podobnych zapatrywaniach, którzy mówią o duchowości,filozofii jogi, medytują i śpiewają wspólnie pieśni duchowe. Tak jak ważne są ćwiczenia dla ciała, tak medytacja, modlitwa i Satsang są ważne dla celów duchowych" .

TEMAT: Zdrowie :)

PROGRAM:

  •  Śpiewanie lub słuchanie :) Kirtanów, Bhadżanów i Arati.
  •  Czytanie i interpretacja literatury związanej z duchowością, jogą.
  •  Rozmawiamy na tematy rozwoju duchowego.
  •  Medytacja.
Kto prowadzi: 

WARSZTAT WZMOCNIJ SWOJE CENTRUM

WARSZTAT - WZMOCNIJ SWOJE CENTRUM

DATA: 11 luty (sobota), godz. 14.30- 19.00

4 godzinny warsztat poświęcony stabilizacji głębokiej (core stability)

PLAN WARSZTATU:

Część 1 (2h):

  • Wprowadzenie do tematu i krótka rozgrzewka (15 min.)
  • Omówienie znaczenia i roli mięśni centralnych (30 min.)
  • Zestaw izolowanych ćwiczeń, których zadaniem będzie dotarcie do poszczególnych "stabilizatorów" (40 min.)
  • Ćwiczenia kompleksowe, połączenie z oddechem (30 min.)

Przerwa 30 minut.

Część 2 (2h):

  • Zastosowanie pomocy do wykonania typowych asan wzmacniających centrum (Deska, Okręt, Kruk) (30 min.)
  • Sekwencja wzmacniająco-rozciągająca bez użycia pomocy (20 min.)
  • Ćwiczenia w parach (30 min.)
  • Wykorzystanie poznanych technik do zbudowania i utrzymania pozycji Kija w Czterech Podparciach (Chaturanga Dandasana) (30 min.)
  • Odpowiedź na pytanie "Komu, do czego i czy w ogóle Chaturanga jest potrzebna?" ;)

WARSZAT WSPOMAGANIE ROZWOJU I ZDROWIA DZIECKA NATURALNYMI METODAMI

WARSZAT WSPOMAGANIE ROZWOJU I ZDROWIA DZIECKA NATURALNYMI METODAMI

DATA: 11 marzec (sobota), godz.15.00-18.00

Jesteś rodzicem? Zależy Ci na pełnym, wielopłaszczyznowym rozwoju Twojego dziecka? Chcesz wspierać jego rozwój od strony fizycznej, psychicznej i duchowej?

Każdego dnia myślisz jak stworzyć lepsze warunki do jego rozwoju i wspierać jego zdrowie i odporność?

Będziemy uczyli się różnych naturalnych metod, głównie refleksologii, elementów Shiatsu, czy dietetyki tak, abyś w domu mógł natychmiast zastosować tą wiedzę. Większość z tych metod i narzędzi opiera się o starożytną wiedzę Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i jest wypróbowane przez wiele pokoleń.

PLAN WARSZTATU:

  • Nauka elementów „dobrego dotyku”, masażu, który można zastosować już u    najmłodszych dzieci, jak również dorosłych – natychmiast poczujesz się lepiej
  • Wspieranie odporności dziecka poprzez wykorzystanie różnych metod
  • Uspokajanie, wspieranie rozwoju emocjonalnego
  • Działanie w nagłych wypadkach

WARSZTAT - ZAUFAJ CIAŁU I ROZLUŹNIJ SIĘ

WARSZTAT - ZAUFAJ CIAŁU I ROZLUŹNIJ SIĘ

DATA: 25 marca (sobota), godz. 15.00-18.00

Stres, napięcia, traumatyczne zdarzenia i związane z nimi emocje, przebyte choroby, kontuzje - wszystko to, czego psychicznie nie jesteśmy w stanie udźwignąć, co wypieramy ze świadomości, fizycznie odkłada się w ciele. Mądre ciało przechowuje te trudne doświadczenia do czasu, kiedy jesteśmy gotowi, aby je uzdrowić. Mapą zapisanych traum jest system powięzi, który przenika i otacza mięśnie, kości i organy wewnętrzne. Powięziowa Joga Jin jest metodą opracowaną właśnie pod kątem pracy z powięzią. Oprócz jogi jin, obejmuje także rozluźnianie mięśniowo-powięziowe (przy pomocy piłek), ruch spontaniczny i mindfulness.

Podczas warsztatu nauczysz się automasażu przy pomocy piłeczek. Ponadto będziesz mieć okazję do doświadczenia dłuższych - niż podczas zwykłej sesji - czasów pozycji. Efektem ubocznym tej praktyki jest głęboki relaks, a istotą – poruszenie i rozluźnienie struktury powięzi, do której dostępu bronią zazwyczaj wiecznie napięte życiem w pośpiechu mięśnie…

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI

II MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE 

NA NAUCZYCIELI JOGI - 200 godzin

8 - miesięczny kurs rozpoczyna się 6 października 2017

BRAK MIEJSC - tylko lista rezerwowa

Samadhi Joga posiada akredytację międzynarodowej organizacji "Yoga Alliance".

Od października 2017r zaczynamy 2. edycję szkolenia na nauczycieli jogi 200 godzin Level 1.

Szkolenie będzie obejmowało:

technikę jogi, trening, praktykę własną 100 godzin

metodologię nauczania 30 godzin

anatomię i fizjologię 20 godzin

filozofię jogi i etykę 30 godzin

praktyki 20 godzin

Zmień swoje życie już dzisiaj. Zacznij przygodę życia, pogłębiaj wiedzę o jodze oraz udoskonal swoją praktykę.

KURS ODDYCHAM I MEDYTUJĘ

KURS ODDYCHAM I MEDYTUJĘ

DATY: 12, 19, 26 styczeń oraz 2 luty (czwartki), godz. 18.45-20.00 

Spokojny oddech to spokojny umysł. Spokojny umysł to lepszy nastrój, lepszy sen i  więcej energii. To większa odporność na stres. Zapraszam na  lekkie, odprężające zajęcia podczas których dowiesz się  jak dzięki prostym technikom oddechowym i medytacji możesz kontrolować poziom własnej energii, dbać o swoje zdrowie i  pozytywny stan umysłu. W trakcie zajęć będziemy doświadczać odprężającej mocy oddechu (pranajama), różnicy pomiędzy relaksacją i medytacją, praktykować medytację uważności na oddech oraz zanurzać się w wewnętrznej ciszy, w uzdrawiającym „tu i teraz”.

Te zajęcia są dla Ciebie jeśli chcesz:

  • Odprężyć się na głębokim poziomie i dotlenić organizm
  • Odblokować przepływ energii witalnej w organizmie
  • Opanować techniki oddechowe i medytację do samodzielnej praktyki

Udział w kursie może być szczególnie przydatny dla osób, które potrzebują szybko odreagować stres, którym  towarzyszy w życiu duży poziom aktywności, zmęczenia, dla osób, które mają trudności z zasypianiem, bóle głowy, podwyższone ciśnienie krwi.

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH Z SAMADHI JOGĄ

DATA:  25 CZERWCA - 1 LIPCA 2017 r.

OSTATNIE 3 POKOJE

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • konie, rowery, kąpiele w jeziorze, wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego
  • wizyta na farmie (spotkanie z krową, świnką, kozą, gęsią..) dla dzieci i nie tylko
  • wiele innych atrakcji..:)

Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa...

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: 

Marta Haskins, Agata Zagórska, Ula Kukulska

W planie JOGA 3 razy dziennie: 

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach)
  • Codziennie po południu: praktyka tematyczna, np. otwieranie bioder, wzmacnianie ramion, joga dla kręgosłupa, doskonalenie pozycji, relaksacyjna…
  • Wieczorem: relaks, medytacje, pranayama, joga nidra.
  • DLA DZIECI – joga raz dziennie oraz zajęcia kreatywne w czasie zajęć jogi dla dorosłych

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali - 118m2 z drewnianą podłogą.

Dla dzieci:

  • JOGA, Konie, zajęcia kreatywne, przestronny płac zabaw, zwiedzanie tradycyjnego gospodarstwa rolnego

Karolina zaopiekuje się Waszymi dziećmi w czasie zajęć Jogi.

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW FLOW - KAMERALNY WYJAZD Z JOGĄ

KAMERALNY WYJAZD:

‘TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW’

MAKSYMALNIE 16 OSÓB

DATA: 6 SIERPNIA – 12 SIERPNIA 2017

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: LIPOWY DOM – dom nad jeziorem - został zbudowany w tradycyjnej mazurskiej stylistyce, z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Projektowi przyświecała idea stworzenia gospodarstwa, które harmonijnie wpisze się w otaczającą przyrodę.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins oraz Agata Zagórska

Sala do jogi:

W osobnej sali o powierzchni 60m2 odbywają się zajęcia i warsztaty jogi.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi VINYASY – połączenie oddechu z ruchem

Codziennie po południu warsztaty:

  • Joga dla kręgosłupa
  • Otwieranie bioder
  • Joga Czakr
  • Doskonalenie pozycji,
  • Techniki relaksacyjne,
  • Joga dla zdrowia - wspomaganie odporności jogą,

Wieczorem: Joga relaksacyjna, medytacje, ćwiczenia oddechowe, pranayama, joga NIDRA,       

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

DATA: 19 SIERPNIA – 25 SIERPNIA 2017 r.

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: SIÓDMY LAS - to siedlisko zagubione wśród malowniczych wzgórz Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wokoło lasy, wąwozy, szachownice pól, a w powietrzu aromaty dzikich ziół.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins i Joanna Bierska

Sala do jogi:

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej Sali. Cała w drewnie z ogromnymi przeszklonymi oknami.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach).

Codziennie po południu warsztaty i zajęcia wg. Systemu Jogi w Życiu Codziennym:

  • Koncentracja i Medytacja,
  • Zdrowy kręgosłup,
  • Praca z Czakrami,
  • Mantry i kirtany / z bębnem/,
  • Pranajama/ cwiczenia oddechowe/,
  • Joga nidra - antystresowa relaksacja,
  • Hatha jogowe oczyszczające kryje.

Wieczorem: Joga relaksacyjna, wyciszenie, ćwiczenia oddechowe                                                                                

Kto prowadzi: