NOWA SZKOŁA JOGI - Miasteczko Wilanów

JUŻ WKTÓTCE!!!

Otwarcie nowej II szkoły Samadhi Joga.

Ul. Gieysztora 4, Miasteczku Wilanów.

RODZINNE WAKACJE Z JOGĄ I MINDFULNESS

RODZINNE WAKACJE Z JOGĄ I MINDFULNESS

DATA : od 5 SIERPNIA do 11 SIERPNIA 2018r.

Miejsce: Folwark Miłkowiec położony jest wśród łąk, pól i lasów, nad niezwykle urokliwą rzeką Szkotówką oraz bobrowymi rozlewiskami. Są to Mazury Zachodnie między dwoma małymi miastami Nidzicą a Działdowem, ok. 170 km od Warszawy. Miejsce z daleka od cywilizacji oraz wielkomiejskiego zgiełku.

Dla dorosłych zaplanowaliśmy jogę 3 razy dziennie:

  • Przed śniadaniem – praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące, rozciągające)
  • Po południu – Mindfulness: skupimy się miedzy innymi na: filarach uważności, pozycji medytacyjnej, oddechu, doznaniach z ciała, przepływających myślach i emocjach, postrzeganiu świata oraz stresie. Będziemy praktykować w pozycji siedzącej, stojącej, leżącej oraz w ruchu. 
  • Wieczorem – Joga relaksacyjna, medytacje, pranayama - ćwiczenia oddechowe, Joga Nidra.

Dla dzieci 6-12 lat:

  • Joga codziennie wieczorem.
  • Zajęcia kreatywne i artystyczne.
  • Na dzieci czekają zwierzęta – owce wrzosówki, kozy, króliki i dwie świnie rasy złotnickiej pstrej.

Dodatkowe atrakcje :

  • Spływ kajakowy.
  • Wizyta w Wiosce Garncarskiej i Rajskim Ogrodzie.
  • Szlaki rowerowe dla każdego.
  • Masaże. 
  • Stadnina koni w pobliżu Folwarku - możliwość wykupienia jazd z instruktorem.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins, Ula Kukulska i Angelika Kucharska

Joga dla początkujących - Kurs podstawowy na zapisy

JOGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH - Kurs podstawowy na zapisy

4 spotkania 10, 17, 24 i 31 lipca o godz. 10:40 - 11.40

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszam na kurs podstawowy.

Na tych zajęciach:

  •  poznasz podstawowe asany i ich nazwy
  •  poczujesz swój oddech i nauczysz się prawidłowo oddychać 
  •  nauczysz się sekwencji powitania słońca
  •  dowiesz się jak łatwo zrelaksować ciało i umysł
Kto prowadzi: 

JOGA I MINDFULNESS – NOWE ZAJĘCIA

JOGA I MINDFULNESS – NOWE ZAJĘCIA

DATA: 28 czerwca, 12 lipca, 2 sierpnia 2018r. (czwartki, godz. 19:00)

Łagodne asany wzmacniające i rozciągające, ze szczególnym uwzględnieniem uważności na zdrowy kręgosłup. Praktyka rozpoczyna się i kończy medytacją mindfulness. Zapraszamy osoby początkujące zarówno w jodze jak i mindfulness, a także tych, którzy szukają łagodnej praktyki w grupie.

Kto prowadzi: 

SPOTKANIA PRZED KURSEM MBSR POŁĄCZONE Z PRAKTYKĄ (Mindfulness Stress Based Reduction)

SPOTKANIA PRZED KURSEM MBSR POŁĄCZONE Z PRAKTYKĄ

(Mindfulness Stress Based Reduction)

DATA: 19 lipca, 23, 30 sierpnia 2018r. (czwartki, godz. 19:00).

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkania informacyjne przed certyfikowanym, 8-tygodniowym kursem redukcji stresu opartym na uważności. Porozmawiamy o mindfulness i o tym co dokładnie zawiera kurs MBSR. Będziemy też praktykować, żeby posmakować uważnych, letnich chwil. Znajdzie się czas na pytania.

Kto prowadzi: 

KAMERALNY WEEKEND Z JOGĄ DLA KRĘGOSŁUPA

KAMERALNY WEEKEND Z JOGĄ DLA KRĘGOSŁUPA

DATA: 14-16 września 2018r.

PROGRAM POBYTU:

Piątek (14.09):

  • 16.00 - przyjazd
  • 17.00 - Joga regeneracyjna dla kręgosłupa
  • 18.00 - kolacja
  • 20.00 - Joga relaksacyjna z Jogą Nidrą

Sobota (15.09):

  • 8.00 – Pobudka z Jogą
  • 09.30 - śniadanie
  • 12.30 Warsztat - POSZUKIWANIE KOMFORTU W SZYI I PRZESTRZENI W KLATCE PIERSIOWEJ cz. 1
  • 14.00 - obiad
  • 16.00 - Warsztat POSZUKIWANIE KOMFORTU W SZYI I PRZESTRZENI W KLATCE PIERSIOWEJ cz. 2
  • 18.00 - kolacja
  • 20.30 - Medytacja i oddech

Niedziela (16.09):

  • 8.00 – Pobudka z Jogą
  • 9.30 - śniadanie
  • 12.30 - Warsztat SPOKÓJ I ULGA W DOLNYCH PLECACH
  • 14.00 - obiad

Prowadząca: Urszula Kukulska nauczycielka Vinyasa Joga, Joga dla kręgosłupa, Joga dla dzieci, Joga wg metody B.K.S. Iyengara.  Pierwszy raz znalazłam się na macie na jodze dla kręgosłupa. Te zajęcia z każdym miesiącem utwierdzały mnie w przekonaniu, że zdrowie w praktyce, świadomość i szlachetność wobec swojego ciała są najważniejsze. Oprócz techniki ważne jest dla mnie połączenie ruchu z oddechem. Dzielę się zdobywanym doświadczeniem, ucząc się u najlepszych nauczycieli jogi. Ukończyłam m.in.: kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją Hatha Joga, Vinyasa Yoga Ryt 200. Jestem w trakcie studiów na kierunku fizjoterapia. 

Sala ma powierzchnię 65 m2 a jej podłoga wykonana jest z drewnianych, sosnowych desek.

Miejsce: Bajkowa Zagroda - ul. Zalesie 13, Łąki Radzymińskie, 35km od Warszawy w ciszy i spokoju wśród natury.

Kto prowadzi: 

8-TYGODNIOWY KURS REDUKCJI STRESU MBSR

8-TYGODNIOWY, CERTYFIKOWANY KURS REDUKCJI STRESU MBSR

(MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION)

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Dlaczego MBSR trwa 8 tygodni?