Aktualności

Free joga przy plaży Wilanów

Zapraszamy wszystkich na cykl bezpłatnych zajęć jogi przy plaży Wilanów.

W każdą sobotę lipca i sierpnia od godz. 9.00 do 10.00 odbędzie się joga na trawie:

24.08 – Marta Haskins

31.08 – Kasia Waśniewska

Medytujemy – wakacyjny cykl z medytacją Mindfulness

Serdecznie zapraszam na trzecie z cyklu spotkanie zatytułowane PRAKTYKA ŻYCZLIWOŚCI I WYBACZANIA.

Data: 20.08 (wtorek) 2019 r. godz. 19.00 – 20.15

Wejście bez opłat. Prosimy o darowiznę wg uznania na hospicjum ursynowskie (wrzucamy gotówkę do puszki w studio).
Przygotowanie:
Przyjdź po lekkim posiłku (zjedzonym na 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć).
Zadbaj o swobodny strój, który nie uciska brzucha.
Wycisz telefon.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

Spotkanie przed kursem MBSR, połączone z praktyką w Wilanowie

(Mindfulness Stress Based Reduction)

Data: 24.08 (sobota), 2019 r. godz. 12:45

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkanie informacyjne, przed certyfikowanym, 8-tygodniowym kursem redukcji stresu opartym na uważności, który rozpoczyna się 6.09.2019r. (piątki godz. 11:00 Samadhi Joga Wilanów)

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

Spotkanie przed kursem MBSR, połączone z praktyką (Mindfulness Stress Based Reduction)

Data: 23.08 (piątek) 2019 r., godz. 18.30 mała sala Kabaty

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkanie informacyjne (mała sala), przed certyfikowanym, 8-tygodniowym kursem redukcji stresu opartym na uważności, który rozpoczyna się 8.09.2019r. (niedziele g. 18:15 Kabaty).

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – Wilanów

Data rozpoczęcia kursu: 6 września (piątek) 2019 r. godz. 11.00 – 13.45

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)

Data rozpoczęcia się kursu: 8 września (niedziela) 2019 r. godz. 18.15 – 21.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

Kurs w Wilanowie: Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues

DATY: 19, 26 września oraz 3 i 10 października (czwartki), godz. 17.45 – 18.45

Joga Hormonalna – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów. Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na *brak stabilności emocjonalnej, *depresje, *bezsenność, *obniżenie libido, *migreny, *trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, *suchość pochwy, *zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz *suchość skóry.

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Wilanów

Kurs jogi dla początkujących na Kabatach

Daty: 19, 26 września, 3 i 10 października (czwartki) godz. 19.00 – 20.00 (mała sala) z Magdą St.

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszamy na kurs podstawowy.

Na ten kurs nie można wejsć na katy : Multisport, Fit Profit i Ok System. Trzeba wykupić karnet Samadhi Joga.

Kto prowadzi: Magda Stępień

Które studio: Kabaty

ZAPRASZAMY NA SESJĘ JOGI POŚWIĘCONĄ ŻYCZLIWOŚCI I WSPARCIU PACJENTÓW HOSPICJUM

Drodzy Jogini,

Fundacja Hospicjum Onkologiczne dzięki medycynie paliatywnej, pomocy psychologicznej i duchowej pomaga Pacjentom żyć godnie bez bólu. Misją hospicjum jest przede wszystkim poprawa komfortu życia pacjentów oraz uświadomienie ludziom istnienia hospicjów, a tym samym zmiana postrzegania ich wyłącznie jako miejsc związanych ze śmiercią. Od dłuższego czasu fundacja prosi o pomoc w opiece nad swoimi pacjentami, ponieważ nie wszystkie usługi są refundowane przez NFZ.

Dlatego też zapraszamy Was do wzięcia udziału w sesji jogi kobiecej (g.18-19, prowadzi Magda) oraz głębokiej relaksacji z elementami jogi jin (g.19:15-20:15, prowadzi Angelika) połączonej ze zbiórką pieniędzy dla fundacji.

Data: 21.09 (sobota) 2019r. godz. 18.00 – 20.15

Kto prowadzi: Magda Szast, Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

WARSZTAT DLA KOBIET ,,MIĘŚNIE DNA MIEDNICY”

Data: 28.09 (sobota) godz. 16.00 – 18.30

Podczas warsztatu dowiecie się:

  • Czym są mięśnie dna miednicy?
  • Jak i dlaczego warto o nie dbać na co dzień?

Kto prowadzi: Magda Szast

Które studio: Kabaty

Kobiecość Holistycznie

WYJAZD 28.11–1.12.2019 r

⦁ Terapia Jogą Hormonalną wg. Dinah Rodrigues z Martą Haskins
⦁ Warsztaty z Dna Miednicy oraz Yin Joga z Magdą Szast
⦁ Mindfulness dla kobiet oraz Joga Twarzy z Angeliką Kucharską