Aktualności

Zapoznajcie się z nowymi zasady uczestnictwa w zajęciach:

1.    Zapraszamy osoby zdrowe.
2.    Zgodnie z zaleceniami na zajęcia wprowadzamy limit uczestników na zajęciach: Kabaty – 14 osób.
3.    Przed zajęciami koniecznie zapisz się na zajęcia przez naszą stronę: www.samadhijoga.pl

Które studio: Kabaty

PROMOCJA NA DOBRY POCZĄTEK 10% zniżki!!!

Kupując karnet przez Internet, czyli STREFĘ KLIENTA  KABATY otrzymujesz 10% zniżki na wybrany karnet. Promocja ważna do 31.08.2020r. W okienko KOD RABATOWY wpisz 1111. Naciśnij AKTYWUJ i już dokończ zakup ze zniżką 10%.

Które studio: Kabaty

MEDYTACJA TO UZDRAWIANIE – ONLINE

(2 dwugodzinne spotkania, pogłębiona praktyka, również dla osób początkujących)

Termin: 17, 24 sierpnia 2020r. g.18:00-20:00

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

SELF LOVE Prosta droga do kochania siebie Kurs online

Terminy:23 i 30 lipca oraz 13 i 20 sierpnia 2020r. g. 18:30-20:00 (czwartki)

Serdecznie zapraszam na kurs poświęcony rozwijaniu i pielęgnowaniu miłości do siebie samego/siebie samej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

MEDYTACJA TO UZDRAWIANIE

(4 godzinne spotkania, pogłębiona praktyka, również dla osób początkujących)

Termin: 4, 11, 18, 25 sierpnia 2020 r. g.20:15 – 21:15

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

PRAKTYKA WYBACZANIA MEDYTACJA BUDDYJSKA

Data: 23.08.2020r. g. 16.30-18.30

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-TYGODNIOWY, CERTYFIKOWANY KURS REDUKCJI STRESU MBSR (MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION)

Start kursu 04.09.2020r.

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

BUDOWANIE SEKWENCJI POWER VINYASA JOGI

12.09.2020 g. 13.00-19.00

Na warsztatach poznasz:

  • sposoby budowania lekcji Power Vinyasa Yoga,
  • przykładowe rozgrzewki,
  • pozycje wzmacniające ciało/ centrum,
  • pozycje tzw. balanse na rękach i przejścia między nimi.

Które studio: Kabaty