Aktualności

Free joga przy plaży Wilanów

Zapraszamy wszystkich na cykl bezpłatnych zajęć jogi przy plaży Wilanów.

W każdą sobotę lipca i sierpnia od godz. 9.00 do 10.00 odbędzie się joga na trawie:

20.07 – Ula Kukulska

27.07 – Kasia Waśniewska

03.08 – Kasia Lewandowska

MANTRY, KIRTANY i BHADŻANY.

Wspólne śpiewanie i wykład.

Data: 28.07 2019 (niedziela) godz. 18:00 – 20:00

Mantry to czyste, pozytywne słowa, których dźwięk produkuje pozytywne wibracje. Ta potężna wibracja jest mocą – wszech- przenikającą, kreatywną mocą, która generuje ruch i rezonans. Energia oznacza życie, a tam gdzie jest życie, jest również kreatywność.

Temat wykładu: Kosmiczna Energia – Prana

W każdym atomie znajduje się Prana, życiowa energia. Nie można jej utożsamiać ani z powietrzem, ani z elektrycznością, ani też z witalnością. To są jedynie jej cechy, jej aspekty… Prana jest ponad żywiołami (materią). Żywioły potrzebują przestrzeni, a Prana jej nie potrzebuje … Prana jest jak światło …Rozprzestrzenia się w całym kosmosie. Zawsze poszukuje obiektu, w którym mogłaby się zgromadzić. Przepływa nawet przez najmniejszy atom.

 

Kto prowadzi: Joanna Bierska

Które studio: Kabaty

Medytujemy – wakacyjny cykl z medytacją Mindfulness (Wilanów)

Serdecznie zapraszam na drugie z cyklu spotkanie zatytułowane ROZWIJANIE UZDRAWIAJĄCEJ UWAGI.
Data: 31.07 (środa) 2019 r. godz. 11.00 – 12.15

Wejście bez opłat. Prosimy o darowiznę wg uznania na hospicjum ursynowskie (wrzucamy gotówkę do puszki w studio).
Przygotowanie:
Przyjdź po lekkim posiłku (zjedzonym na 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć).
Zadbaj o swobodny strój, który nie uciska brzucha. Wycisz telefon.

Medytacja mindfulness pomaga w: redukcji stresu, wzmocnieniu układu immunologicznego, lepszym radzeniu sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawie pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

Medytujemy – wakacyjny cykl z medytacją Mindfulness

Serdecznie zapraszam na trzecie z cyklu spotkanie zatytułowane PRAKTYKA ŻYCZLIWOŚCI I WYBACZANIA.

Data: 20.08 (wtorek) 2019 r. godz. 19.00 – 20.15

Wejście bez opłat. Prosimy o darowiznę wg uznania na hospicjum ursynowskie (wrzucamy gotówkę do puszki w studio).
Przygotowanie:
Przyjdź po lekkim posiłku (zjedzonym na 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć).
Zadbaj o swobodny strój, który nie uciska brzucha.
Wycisz telefon.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

Czas dla ciała i duszy. Wyjazd regeneracyjny.

Maksymalnie 26 osób.

DATA: 14 SIERPNIA – 18 SIERPNIA 2019

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Folwark Miłkowiec położony jest na Mazurach Zachodnich między dwoma małymi miastami – Nidzicą a Działdowem – blisko drogi krajowej E7, około 170 km od Warszawy.

Miłkowiec położony jest wśród łąk, pól i lasów, nad niezwykle urokliwą rzeką Szkotówką oraz bobrowymi rozlewiskami. Najbliższa wieś znajduje się w odległości ok. 1,5 km. Jest to miejsce z daleka od cywilizacji oraz wielkomiejskiego zgiełku. Oaza ciszy i spokoju… Miejsce, gdzie można zrelaksować się, wyciszyć oraz odpocząć.

Kto prowadzi: Marta Haskins, Joanna Bierska

ZAPRASZAMY NA SESJĘ JOGI POŚWIĘCONĄ ŻYCZLIWOŚCI I WSPARCIU PACJENTÓW HOSPICJUM

Drodzy Jogini,

Fundacja Hospicjum Onkologiczne dzięki medycynie paliatywnej, pomocy psychologicznej i duchowej pomaga Pacjentom żyć godnie bez bólu. Misją hospicjum jest przede wszystkim poprawa komfortu życia pacjentów oraz uświadomienie ludziom istnienia hospicjów, a tym samym zmiana postrzegania ich wyłącznie jako miejsc związanych ze śmiercią. Od dłuższego czasu fundacja prosi o pomoc w opiece nad swoimi pacjentami, ponieważ nie wszystkie usługi są refundowane przez NFZ.

Dlatego też zapraszamy Was do wzięcia udziału w sesji jogi kobiecej (g.18-19, prowadzi Magda) oraz głębokiej relaksacji z elementami jogi jin (g.19:15-20:15, prowadzi Angelika) połączonej ze zbiórką pieniędzy dla fundacji.

Data: 21.09 (sobota) 2019r. godz. 18.00 – 20.15

Kto prowadzi: Magda Szast, Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – Wilanów

Data rozpoczęcia kursu: 6 września (piątek) 2019 r. godz. 11.00 – 13.45

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)

Data rozpoczęcia się kursu: 8 września (niedziela) 2019 r. godz. 18.15 – 21.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

Rodzinny sierpień z jogą w Galinach – brak miejsc !

MAKSYMALNIE 28 osób

WYJAZD: 3 – 9 SIERPNIA 2019 r.

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: PAŁAC I FOLWARK GALINY

PAŁAC wybudowany w 1589 roku. Wnętrza, których wystrój nawiązuje do stylu renesansu, odrestaurowano ze szczególnym poszanowaniem tradycji i historii obiektu. Wraz z reprezentacyjnym dziedzińcem, którego centralną część wypełnia gazon karminowych róż oraz przyległym do pałacu parkiem mają status jednego z najlepiej odrestaurowanych zabytków w Polsce.

Kto prowadzi: Marta Haskins, Ula Kukulska