Aktualności

ŚWIADOMA KOBIETA – kurs medytacji dla kobiet

Daty: 25.02 oraz 4,11 i 18.03 (poniedziałki), godz. 10.45 -11.45

Na kursie poznasz lepiej samą siebie oraz techniki medytacyjne: oczyszczające i wyciszające przeładowany myślami umysł, podnoszące poziom energii życiowej, relaksujące napięcia w ciele, wpierające akceptacje przeżywania nielubianych uczuć i emocji, uczące kooperacji między Twoim uwarunkowanym ego, a Twoim wyższym Ja.

Kto prowadzi: Małgorzata Amanbir

Które studio: Wilanów

Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues – Wilanów

Poranny kurs w Wilanowie

DATY: 1, 8, 15 i 22.03 (piątki), godz. 10:45 – 11.45

Joga Hormonalna – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów. Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na *brak stabilności emocjonalnej, *depresje, *bezsenność, *obniżenie libido, *migreny, *trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, *suchość pochwy, *zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz *suchość skóry.

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Wilanów

ELASTYCZNY KRĘGOSŁUP – warsztat Jogi Jin w Wilanowie

Data: 02.03 (sobota), 2019 r. godz. 15.00-18.00

Jak elastyczny jest Twój kręgosłup? Praktykujesz jogę, sztuki walki, uprawiasz sport? Jeżeli czujesz ból, napięcie lub blokadę, które nie pozwalają Ci zrobić postępów w zakresach pozycji… Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia i chcesz zmobilizować się do ruchu… Jeżeli wracasz do siebie po trudnych przeżyciach lub kontuzji… to ten warsztat jest dla Ciebie!

Które studio: Wilanów

Kurs jogi dla początkujących na Kabatach

Daty: 7, 14, 21 i 28.03 (czwartki) – godz. 19.00 z Magdą St.

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszamy na kurs podstawowy.

Na ten kurs nie można wejsć na katy : Multisport, Fit Profit i Ok System. Trzeba wykupić karnet Samadhi Joga.

Kto prowadzi: Magda Stępień

Które studio: Kabaty

Dzień Kobiet z Yogattractive plus niespodzianka w Samadhi Joga

Data: 09.03 (sobota) 2019r., godz. 14.00- 18.30

Na Dzień Kobiet należy nam się wszystko, co najlepsze. Dlatego Samadhi wraz z Olgą Szemley, twórczynią Yogattractive, zapraszają Was na wyjątkowe warsztaty anti-agingu dla twarzy i szyi z elementami makijażu zdrowotnego! Puder z pyłków kwiatowych? Ależ tak!

Które studio: Kabaty

Kurs jogi dla początkujących w Wilanowie

Daty: 13, 20, 27.03 i 03.04 (środy), godz. 10.45 -11.45

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszamy na kurs podstawowy.

Na ten kurs nie można wejść na katy: Multisport, Fit Profit i Ok System. Trzeba wykupić karnet Samadhi Joga.

Kto prowadzi: Monika Tabaka

Warsztat w Wilanowie – Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues

Data: 17.03 (niedziela), 2019 r. godz. 12.30 do 16.00

Joga Hormonalna – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów.

Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na *brak stabilności emocjonalnej, *depresje, *bezsenność, *obniżenie libido, *migreny, *trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, *suchość pochwy, *zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz *suchość skóry.

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Wilanów

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)

Data rozpoczęcia się kursu: 14.04 (niedziela), 2019 r. godz. 18.15

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – Wilanów

Data rozpoczęcia kursu: 7.05 (wtorek), 2019 r. godz. 11.30 – 14.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

Vinyasowa Majówka z Ulą w Rajszewie

Data: 02.05-05.05 2019 r. (czwartek- niedziela)

Vinyasa joga jako połączenie ruchu z oddechem. Oddech jest tu początkiem ruchu dlatego praktyka jest: lekka, pełna radości a jednocześnie koncentruje na ‚tu ì teraz’ i oczyszcza umysł. Nie używamy pomocy (paski, kostki itp) lub ograniczamy je do minimum, co pozwala na utrzymanie płynności praktyki oraz daje uczucie medytacji w ruchu. Pozycje jogi ułożone są tak, by każdy niezależnie od sekwencji mógł się w nich odnaleźć i pozostać w najbardziej komfortowym dla siebie ułożeniu ciała. Każde zajęcia są ułożone tematycznie, dzięki czemu poznamy każde oblicze Vinyasy.

Wyjazd pozwoli na pogłębienie swojej praktyki oraz na poznanie sekwencji, które będzie można praktykować samodzielnie.

Dla kogo: osób praktykujących i chcących poznać Vinyasa Jogę.

Kto prowadzi: Ula Kukulska

Rodzinne wakacje z Samadhi Jogą

23 czerwca – 6 lipca 2019 (2 tygodnie) LUB 23.06 – 29.06 (6 dób) LUB 30.06 – 06.07 (6 dób)

W programie oczywiście JOGA, a poza tym: konie, kąpiele w jeziorze, rowery, wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego, wizyta na farmie (spotkanie z krową, świnką, kozą, kurami…) dla dzieci i nie tylko, spotkanie z Biebrzańską Wiedźmą, wiele innych atrakcji… Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa…

2 grupy: POCZĄTKUJĄCA i ZAAWANSOWANA

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: Marta Haskins, Ula Kukulska, Magda Szast i Kasia Waśniewska.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, rozciągające, energetyzujące, dla kręgosłupa. Różne poziomy! Dwie sale – możesz wybrać którą chcesz grupę – początkującą lub zaawansowaną.
  • Codziennie po południu: praktyka tematyczna, np. otwieranie bioder, joga dla kręgosłupa, joga czakr, doskonalenie pozycji…
  • Wieczorami: relaksacje, medytacje, pranayama ćwiczenia oddechowe, joga nidra.
  • DLA DZIECI – joga raz dziennie oraz zajęcia kreatywne w czasie zajęć jogi dla dorosłych

Rodzinny sierpień z jogą w Galinach

MAKSYMALNIE 28 osób

WYJAZD: 3 – 9 SIERPNIA 2019 r.

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: PAŁAC I FOLWARK GALINY

PAŁAC wybudowany w 1589 roku. Wnętrza, których wystrój nawiązuje do stylu renesansu, odrestaurowano ze szczególnym poszanowaniem tradycji i historii obiektu. Wraz z reprezentacyjnym dziedzińcem, którego centralną część wypełnia gazon karminowych róż oraz przyległym do pałacu parkiem mają status jednego z najlepiej odrestaurowanych zabytków w Polsce.

Kto prowadzi: Marta Haskins, Ula Kukulska

Czas dla ciała i duszy. Wyjazd regeneracyjny.

Maksymalnie 26 osób.

DATA: 14 SIERPNIA – 18 SIERPNIA 2019

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Folwark Miłkowiec położony jest na Mazurach Zachodnich między dwoma małymi miastami – Nidzicą a Działdowem – blisko drogi krajowej E7, około 170 km od Warszawy.

Miłkowiec położony jest wśród łąk, pól i lasów, nad niezwykle urokliwą rzeką Szkotówką oraz bobrowymi rozlewiskami. Najbliższa wieś znajduje się w odległości ok. 1,5 km. Jest to miejsce z daleka od cywilizacji oraz wielkomiejskiego zgiełku. Oaza ciszy i spokoju… Miejsce, gdzie można zrelaksować się, wyciszyć oraz odpocząć.

Kto prowadzi: Marta Haskins, Joanna Bierska