Warsztaty i kursy

Spotkanie przed kursem MBSR, połączone z praktyką w Wilanowie

(Mindfulness Stress Based Reduction)

Data: 20.09 (piątek), 2019 r. godz. 11:15

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkanie informacyjne, przed certyfikowanym, 8-tygodniowym kursem redukcji stresu opartym na uważności, który rozpoczyna się 11.10.2019r. (piątki godz. 11:15 Samadhi Joga Wilanów)

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

ZAPRASZAMY NA SESJĘ JOGI POŚWIĘCONĄ ŻYCZLIWOŚCI I WSPARCIU PACJENTÓW HOSPICJUM

Data: 21 września (sobota) 2019 r. godz. 18.00 – 20.15

Drodzy Jogini,

Fundacja Hospicjum Onkologiczne dzięki medycynie paliatywnej, pomocy psychologicznej i duchowej pomaga Pacjentom żyć godnie bez bólu. Misją hospicjum jest przede wszystkim poprawa komfortu życia pacjentów oraz uświadomienie ludziom istnienia hospicjów, a tym samym zmiana postrzegania ich wyłącznie jako miejsc związanych ze śmiercią. Od dłuższego czasu fundacja prosi o pomoc w opiece nad swoimi pacjentami, ponieważ nie wszystkie usługi są refundowane przez NFZ.

Dlatego też zapraszamy Was do wzięcia udziału w sesji jogi kobiecej (g.18-19, prowadzi Magda) oraz głębokiej relaksacji z elementami jogi jin (g.19:15-20:15, prowadzi Angelika) połączonej ze zbiórką pieniędzy dla fundacji.

Kto prowadzi: Magda Szast, Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)

Data rozpoczęcia się kursu: 8 września (niedziela) 2019 r. godz. 18.15 – 21.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

Kurs w Wilanowie: Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues

Daty: 26 września oraz 3,10 i 17 października (czwartki), godz. 17.45 – 18.45

Joga Hormonalna – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów. Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na *brak stabilności emocjonalnej, *depresje, *bezsenność, *obniżenie libido, *migreny, *trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, *suchość pochwy, *zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz *suchość skóry.

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Wilanów

Kursy jogi dla początkujących na Kabatach

Daty:

  • 19 września, 3 i 10  i 17 października (czwartki) godz. 18.45 – 19.45 (mała sala) z Magdą St.
  • 3, 10, 17 i 24  października (czwartki) godz. 17.30 – 18.30 (mała sala) z Moniką T.
  • 1, 8, 15 i 22 października (wtorki) godz. 11.00 – 12.00 z Moniką T.

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszamy na kurs podstawowy.

Kto prowadzi: Monika Tabaka, Magda Stępień

Które studio: Kabaty

WARSZTAT DLA KOBIET ,,MIĘŚNIE DNA MIEDNICY”

Data: 28.09 (sobota) godz. 16.00 – 18.30

Podczas warsztatu dowiecie się:

  • Czym są mięśnie dna miednicy?
  • Jak i dlaczego warto o nie dbać na co dzień?

Kto prowadzi: Magda Szast

Które studio: Kabaty

Mindfulness – ciąg dalszy

Daty: 1, 8, 15 oraz 22 października 2019 r., godz. 18:45-20:15 (wtorki)

Serdecznie zapraszam na cykl spotkań poświęconych ugruntowaniu i pogłębieniu praktyki medytacji po kursie redukcji stresu w oparciu o mindfulness.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – Wilanów

Data rozpoczęcia kursu: 11 października (piątek) 2019 r. godz. 11.15 – 14.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

PRZEDŚWIĄTECZNE ZATRZYMANIE Z MINDFULNESS

Data: 14 grudnia 2019 r. godz.16.00-19.00

(praktyczny warsztat 3 godziny, pogłębiona praktyka, również dla osób początkujących)

Jeśli chcesz:

  •  zatrzymać się, żeby nabrać dystansu,
  •  odetchnąć,
  •  spojrzeć z innej perspektywy na rodzinne relacje,
  •  odpocząć i uspokoić myśli,
  •  pozwolić opaść emocjom i napięciu, które zdarza się towarzyszy nam o tej porze roku,

ten warsztat może być dla Ciebie.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty