Warsztaty i kursy

YIN JOGA (powięziowa)

NOWE ZAJĘCIA W SAMADHI JOGA:

KABATY od 13 stycznia w każdy poniedziałek o 18.45

WILANÓW od 27 lutego w każdy czwartek o 17.45

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Kabaty, Wilanów

Kurs w Wilanowie: Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues

Daty: 23 stycznia, 30 stycznia i 6 luty (czwartki), godz. 17:30 – 18.45

Joga Hormonalna – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów. Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na *brak stabilności emocjonalnej, *depresje, *bezsenność, *obniżenie libido, *migreny, *trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, *suchość pochwy, *zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz *suchość skóry.

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Wilanów

Spotkanie przed kursem MBSR, połączone z praktyką (Mindfulness Stress Based Reduction)

Data: 25.01.2020r. (sobota godzina 13:45)

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkanie informacyjne (mała sala), przed certyfikowanym, 8-tygodniowym kursem redukcji stresu opartym na uważności, który rozpoczyna się 1.03.2020 r. (niedziele g. 18:15 Kabaty).

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

MEDYTACJA TO UZDRAWIANIE

(praktyczny warsztat 3 godziny, pogłębiona praktyka, również dla osób początkujących)

Data: 1 lutego 2020r. (sobota) godz.15.30-18.30

Dla kogo:

  •  Osoby w trakcie leczenia, również fizjoterapii.
  •  Osoby powracające do zdrowia lub zmagające się ze zmianami pojawiającymi się w ciele i umyśle.
  •  Osoby doświadczające zmian związanych z upływem czasu i starzeniem się.
  •  Osoby pragnące pozostać w zdrowiu, a także po prostu zainteresowane tematem.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)

Data rozpoczęcia się kursu: 1 marca 2020 (niedziela)  godz. 18.15 – 21

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty