Warsztaty i kursy

JOGA HORMONALNA ONLINE

Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues

Poniedziałki/ środy/ piątki Godzina: 8.00 rano

Możesz dołączyć w każdy poniedziałek/ środę lub piątek.

Kto prowadzi: Marta Haskins

KASIA Z JOGĄ ONLINE

Kochani, zapraszam na zajecia jogi 2 x w tygodniu:
środa godz 8:00   Joga na dobry dzień☺
 
sobota godz 9:00  Joga na dobre trawienie

 

Kto prowadzi: Kasia Lewandowska

Joga w ciąży online

Hej dziewczyny 🙂 Zapraszam już tym razem na regularne zajęcia z jogi w ciąży 2 x w tygodniu, we wtorki i czwartki o 17:00

Kto prowadzi: Agata Zagórska

MEDYTACJA MINDFULNESS CYKL 5 SPOTKAŃ ONLINE

Terminy: 1, 8, 15, 22 oraz 29 kwietnia 2020r. w godzinach 19:15-19:45 (środy)

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

JAK ZACZĄĆ PRAKTYKOWAĆ MINDFULNESS

Data: 04.04.2020r. godz. 15.30-18.30

(warsztat praktyczny dla osób początkujących oraz chętnych do pogłębienia praktyki w grupie – 3 godziny)

 

 

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Wygięcia do tyłu – joga z Alicją

Data: sobota 4.04.2020, godz. 11-13.

Zapraszamy na jogę online o tematyce wygięcia/mostki. Na warsztatach metodą hatha skupimy się na przygotowaniu do wygięć do tyłu oraz mostków. Będziemy w tym celu wzmacniać oraz rozciągać plecy i brzuch.

 

PRZEDŚWIĄTECZNA RELAKSACJA (75 minut relaksacji, oddechu i jogi twarzy)

Termin: 9.04.2010r. w godzinach 19:15 – 20:30

Serdecznie zapraszam na Przedświąteczną relaksację online.

Będziemy pracować z oddechem, zrobimy ćwiczenia jogi twarzy, a na zakończenie wykonamy progresywną relaksację mięśni czyli Trening Jacobsona.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Mindfulness – ciąg dalszy

Daty: 31 marca oraz 7, 14 i 21 kwietnia 2020r. w godzinach 18:30-20:30 (wtorki)
lub 2, 9, 16 oraz 23 kwietnia 2020r. w godzinach 10:00-12:00 (czwartki)

Serdecznie zapraszam na cykl spotkań poświęconych ugruntowaniu i pogłębieniu praktyki medytacji po kursie redukcji stresu w oparciu o mindfulness.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy,certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR, start online

Data rozpoczęcia się kursu: 1 marca 2020 (niedziela)  godz. 18.15 – 21

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – Wilanów

Data rozpoczęcia kursu: 24 kwietnia 2020 r. (piątek), godz. 11.15 – 14.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Wilanów

ODWRÓCENI

Data: 25.04 (sobota) 2020 r. , godz. 14.30-16.30

Zapraszam Cię na warsztat „ODWRÓCENI”. Zaczniemy od rozgrzewającej Vinyasy z elementami przygotowującymi do pozycji odwróconych. Zrobimy ćwiczenia pozwalające na zrozumienie prawidłowego ustawienia ciała, sprawdzimy różne warianty wejścia w asany i  zobaczymy jak wygląda świat do góry nogami:)

Zabierzcie wygodny strój, dobry humor, dużo akceptacji własnego ciała i szacunku dla jego ograniczeń.

Kto prowadzi: Monika Tabaka

Które studio: Kabaty

BUDOWANIE SEKWENCJI POWER VINYASA JOGI

25.04.2020 (sobota) godz. 13.00-19.00

Na warsztatach poznasz:

  • sposoby budowania lekcji Power Vinyasa Yoga,
  • przykładowe rozgrzewki,
  • pozycje wzmacniające ciało/ centrum,
  • pozycje tzw. balanse na rękach i przejścia między nimi.

Które studio: Wilanów