• Terapia Jogą Hormonalną wg. Dinah Rodrigues z Martą Haskins
  • Warsztaty z Dna Miednicy oraz Yin Joga z Magdą Szast
  • Joga Czakralna i kąpiele w dźwiękach gongów i mis tybetańskich z Magdą Stępień

Termin

19.11–22.11.2020

Miejsce

Zagroda Kuwasy, zagrodakuwasy.pl

Wschodni kraniec Mazur, pojezierza Ełckie i Augustowskie sąsiadują tu z Biebrzańskim Parkiem Narodowym. Sielski krajobraz wśród lasów i jezior.

l

Zapisy

tel.: 731300079
e-mail: info@samadhijoga.pl

Miejsce rezerwuje wpłata zaliczki 500 PLN. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność wpłaty zaliczki. Liczba miejsc ograniczona.

previous arrow
next arrow
Slider

Zajęcia:

Terapia Jogą Hormonalną wg. Dinah Rodrigues – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów. Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na brak stabilności emocjonalnej, depresje, bezsenność, obniżenie libido, migreny, trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, suchość pochwy, zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz suchość skóry.

Joga Hormonalna pomaga także w leczeniu niepłodności i innych zaburzeń hormonalnych niezależnie od wieku. Ćwiczenia jogi hormonalnej oddziałują na całe ciało, ale w szczególności na: jajniki, przysadkę, tarczycę oraz nadnercza.

Mięśnie Dna Miednicy – dowiecie się dlaczego i jak warto o nie dbać na co dzień. W części praktycznej czeka Was wzmacnianie, rozluźnianie, rozciąganie oraz relaks, również bardzo istotny dla zachowania mięśni dna miednicy w formie. Dlaczego to ważne dla nas kobiet? Bo poprzez regularne wzmacnianie oraz świadome rozluźnianie mięśni dna miednicy działamy na obszar kręgosłupa lędźwiowego zapobiegając m.in. takim schorzeniom jak rwa kulszowa czy bóle krzyża. Zaproponowane przeze mnie ćwiczenia wpływają pozytywnie na samopoczucie, sposób poruszania się, ale także działają profilaktycznie w przypadku takich schorzeń jak wysiłkowe nietrzymanie moczu,  PMS czyli napięcie przedmiesiączkowe, migreny i zaburzenia wzroku.

 

 

NA WYJAZD ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ POCZĄTKUJĄCE JOGINKI

KOSZT za osobę:

1010 zł

(dopłata do jedynki 150zł)

Wyjazd rozpoczyna się obiadokolacją ok. 17.00

a kończy się obiadem o godz. 13.30

Cena obejmuje :

Wszystkie zajęcia jogi.

Wyżywienie wegetariańskie – 3 posiłki dziennie.

Noclegi w pokojach 2 i 3 osobowych.

Opis pozostałych zajęć na wyjeździe  :

Yin Joga – w ciszy i bezruchu – nauczycie się jak uwalniać z ciała to, co pod wpływem nadmiernego wysiłku, stresu lub silnych emocji spięło się i zesztywniało. .

Korzystając z łagodnej, pasywnej praktyki Yin Jogi oraz elementów automasażu piłeczkami tenisowymi, rozluźnimy obecne tam napięcia, uwalniając się powoli od bólu, ciężkości i sztywności. Uspokoicie umysł i układ nerwowy, gdyż biodra to także nasz stan psychiczny – to, jak bezpiecznie się czujemy, jak spokojnie reagujemy, jak pewnie czujemy się w obliczu wyzwań.

 

Joga czakralna – czakry to, według starożytnej filozofii jogi, wiry energetyczne znajdujące się w ciele eterycznym człowieka. Zadaniem czakr jest pobieranie, transformowanie i dystrybuowanie energii życiowej. Czakry tworzą spójny system. Od sprawnego funkcjonowania tego systemu zależy dobre samopoczucie człowieka we wszystkich sferach życia. Joga czakralna to pewnego rodzaju podróż poprzez czakry. Jej celem jest przywrócenie sprawnego funkcjonowania systemu energetycznego człowieka (usunięcie blokad energetycznych w czakrach, doenergetyzowanie i zharmonizowanie całego systemu), a co za tym idzie doprowadzenie do doskonałego stanu zdrowia, zarówno fizycznego, jak i psychicznego. Praktyka obejmuje przede wszystkim: sekwencje asan połączonych w Vinyasy (dedykowane każdej kolejnej czakrze) pranayamę, ćwiczenia bioenergetyczne, krótkie medytacje. Sesja przeznaczona jest dla wszystkich, którzy maja ochotę na świadomą praktykę, niezależnie od stopnia zaawansowania.

R

Miejsce do ćwiczeń

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali – 118 m2 z drewnianą podłogą, wyposażonej w wałki, koce i kostki do jogi.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins

Marta Haskins

Na macie:

Jestem założycielką Samadhi Joga, ale przede wszystkim nauczycielką jogi. Joga stała się dla mnie sposobem na życie w 2002 roku kiedy to po raz pierwszy zapisałam się na zajęcia Jogi w Sydney w Australii. W lutym 2009 roku skończyłam w Sydney: "Yoga teacher training in Samadhi Yoga" "Yoga Alliance RYT 200".

Jestem certyfikowaną nauczycielką jogi oraz członkiem Międzynarodowej Organizacji Jogowej: ERYT 500+ Alliance Accredited. Uczyłam się Vinyasy pod okiem wyjątkowych australijskich nauczycieli jak Idit Tamir, Sue White, Katie Manitas (director of Jivamukti yoga studio in Sydney), Keith Kempis (music in Vinyasa). Język Sanskrytu przekazała mi Jannie Cover: profesorka Universytety of Sydney. Uczyłam się również w UK i tam otrzymałam w 2007 roku dyplom „Ashtanga yoga”. Rok 2006 dał mi możliwość nauczania jogi w Dubaju, a w 2005 roku otrzymałam „Diploma of yoga teacher the Kevala Center” w Londynie, UK. I tak na mojej drodze życia spotkałam wiele wspaniałych ludzi, którzy do dzisiaj są dla mnie inspiracją do tworzenia Samadhi Joga w Warszawie.

W 2012 roku ukończyłam kolejny kurs. Tym razem Ashtanga - akredytowany przez międzynarodową organizację "Yoga Alliance RYT 500" godzin co sprawia, iż ukończyłam 700 godzin Międzynarodowych Szkoleń Jogi.

Jestem również nauczycielką: Terapii Jogą Hormonalną. Ukończyłam szkolenie u samej Dinah Rodrigues i sama praktykuję Jogę Hormonalną codziennie.

Ciągle się rozwijam i poznaję ludzkie możliwości. Na przełomie 2017/2018 roku skończyłam Advance Teacher Training w Dubaju z Julią Martin.

W czerwcu 2018 roku na szkleniu dla nauczycieli w Tri Yoga Studio w Londynie poznałam wyjątkową nauczycielkę i autorkę wielu inspirujących książek o jodze - Donna Farhi.

Poza matą:

Prowadzenie szkoły Samadhi Joga zajmuje mi dość dużo czasu. Zanim zajęłam się tylko jogą skończyłam: WSP w Warszawie: Stosunki międzynarodowe (Politologię) oraz Martin Collage w Sydney: Diploma in Marketing. Pracowałam również jako dziennikarka w warszawskich gazetach. Jednak zdecydowanie Joga okazała się moją drogą życia i dzięki nauczaniu jogi czuję, że wiara w marzenia przynosi sukcesy. I to dzięki Wam, moja praca jest moją pasją.

Magda Stępień

Magda Stępień

Na macie:

Po raz pierwszy stanęłam na macie w 2002 roku. Szukałam aktywności fizycznej, która pomoże mi rozwiązać problemy z kręgosłupem, ale szybko zorientowałam się, że joga daje mi o wiele więcej. Przez kilka pierwszych lat zwiedziłam wiele warszawskich klubów i szkół jogi. Od każdego z nauczycieli czegoś się nauczyłam. W tamtym czasie poznałam jogę Iyengara. Do dziś bardzo cenię ten styl jogi za stałe pogłębianie świadomości wykonywania asan, dokładność i precyzję. Od kiedy jednak trafiłam do Samadhi i poznałam vinyasę, poczułam, że to joga dla mnie. Połączenie ruchu poprzez oddech pozwoliło mi jeszcze mocniej poczuć przepływ energii – flow. W vinyasie energia przepływa przez ciało jak muzyka, a ruch zbliżony jest do tańca. Naturalną konsekwencją praktyki stał się dla mnie kurs nauczycielski jogi, po którym uzyskałam uprawnienia RYT 200. Moją obecną fascynacją jest praca z czakrami i wykorzystanie do tej pracy jogi vinyasy.

Poza matą:

Od dziecka zajmuję się muzyką, a od ponad 25 lat rytmiką Emila Jaques-Dalcroze’a, metodą, która koordynuje ciało, umysł i duszę poprzez odzwierciedlanie muzyki ruchem ciała. Dzielę czas pomiędzy dwa miasta i pracę w dwóch uczelniach muzycznych – w UMFC w Warszawie i Akademii Muzycznej w Krakowie. Czasami komponuję też piosenki dla dzieci. Fascynuje mnie także własna praca z bioenergią. Wykorzystuję do tego jogę, w tym pranayamę i medytację, a także akupresurę oraz ćwiczenia bioenergetyczne. Jestem także rzemieślnikiem masażystką i bioenergoterapeutką.

Magda Szast

Magda Szast

Na macie:

Od kilku lat prawie codziennie stawiam stopy na macie do jogi, szukając i odnajdując podczas praktyki to, co jest dla mnie w życiu bardzo istotne: siłę, spokój i wewnętrzną równowagę. Jestem miłośniczką nurtu body & mind, a moimi największymi miłościami są: pilates i joga. Moja pasja zaowocowała postanowieniem o podjęciu szkolenia nauczycielskiego akredytowanego przez międzynarodową organizację Yoga Alliance i jestem pewna, że jest to jedna z najlepszych w moim życiu decyzji. Uważam, że tylko zintegrowanie ćwiczeń fizycznych i treningu mentalnego i relaksacyjnego pozwala na harmonijne i zrównoważone kształtowanie ciała i zwiększenie jego świadomości.

Poza matą:

Od 1997 r. jestem instruktorem rekreacji ruchowej o specjalności fitness. Od kilku lat prowadzę zajęcia terapią ruchem wg metody pilates. Jestem certyfikowaną masażystką i psychodietetyczką (studia podyplomowe w SWPS). Posiadam również I i II stopień naturalnego uzdrawiania metodą reiki.

Stale podnoszę swoje kwalifikacje, które oprócz pracy z ciałem obejmują również zdrowie psychiczne, terapię oddechem i pracę z energią. A kiedy mam wątpliwości którędy zmierzać moją życiową ścieżką, zawsze pytam o drogę serca i idę za jego głosem.