Data: 28.09 (sobota) godz. 16.00 – 18.30

Podczas warsztatu dowiecie się:

  • Czym są mięśnie dna miednicy?
  • Jak i dlaczego warto o nie dbać na co dzień?

W części praktycznej czeka nas wzmacnianie, rozluźnianie, rozciąganie. praca z oddechem i nauka synchronizacji ruchu z oddechem, oraz głęboki relaks, również bardzo istotny dla zachowania mięśni dna miednicy w formie.

Praca z obszarem dna miednicy oddziałuje na resztę ciała – zwiększa się napięcie mięśniowe, sylwetka się prostuje, a organy wewnętrzne przestają być uciskane.

To z kolei wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie, sposób poruszania się, ale także działa profilaktycznie w przypadku takich schorzeń jak wysiłkowe nietrzymanie moczu, bóle kręgosłupa, PMS czyli napięcie przedmiesiączkowe, migreny i zaburzenia wzroku.

Zwiększona świadomość ciała oraz uwolnienie miednicy od napięć wpływa pozytywnie za jakość współżycia seksualnego. Trening mięśni dna miednicy można traktować zarówno jako działanie profilaktyczne, jak i zestaw ćwiczeń terapeutycznych, poprawiających kondycję kobiet już cierpiących na wysiłkowe nietrzymanie moczu oraz obniżenie narządów rodnych.

Osobom wyczynowo uprawiającym sport praca z mdm pokazuje nowe możliwości ciała. Jeżeli jesteś aktywna fizycznie będziesz mogła połączyć ćwiczenia mięśni dna miednicy z innymi ćwiczeniami na przykład z jogą czy ćwiczeniami fitness.
 
Inwestycja: 130 zł za warsztat

Miejsce: Samadhi Joga KABATY ul. Mielczarskiego 1

Prowadzi: Magdalena Szast – certyfikowana nauczycielka jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) instruktorka metody pilates i terapii ruchem, psychodietetyczka, licencjonowana masażystka

Zapisy: e-mail: info@samadhijoga.pl – w tytule:  mdm + imię i nazwisko, w treści: nr telefonu

Zapisy wiążą się z opłaceniem całej kwoty za warsztat w recepcji studia lub przelewem na nr konta podany podczas zapisu.

Na warsztat nie obowiązują żadne inne karty (Multisport, Fitprofit, OkSystem, Fit Flex, inne karnety Samadhi), tylko oddzielny karnet  na ten kurs.

Cena

130 zł

l

Zapisy

Miejsce

Samadhi Joga, Kabaty, ul. Mielczarskiego 1

Prowadzący:

Magda Szast

Magda Szast

Na macie:

Od kilku lat prawie codziennie stawiam stopy na macie do jogi, szukając i odnajdując podczas praktyki to, co jest dla mnie w życiu bardzo istotne: siłę, spokój i wewnętrzną równowagę. Jestem miłośniczką nurtu body & mind, a moimi największymi miłościami są: pilates i joga. Moja pasja zaowocowała postanowieniem o podjęciu szkolenia nauczycielskiego akredytowanego przez międzynarodową organizację Yoga Alliance i jestem pewna, że jest to jedna z najlepszych w moim życiu decyzji. Uważam, że tylko zintegrowanie ćwiczeń fizycznych i treningu mentalnego i relaksacyjnego pozwala na harmonijne i zrównoważone kształtowanie ciała i zwiększenie jego świadomości.

Poza matą:

Od 1997 r. jestem instruktorem rekreacji ruchowej o specjalności fitness. Od kilku lat prowadzę zajęcia terapią ruchem wg metody pilates. Jestem certyfikowaną masażystką i psychodietetyczką (studia podyplomowe w SWPS). Posiadam również I i II stopień naturalnego uzdrawiania metodą reiki.

Stale podnoszę swoje kwalifikacje, które oprócz pracy z ciałem obejmują również zdrowie psychiczne, terapię oddechem i pracę z energią. A kiedy mam wątpliwości którędy zmierzać moją życiową ścieżką, zawsze pytam o drogę serca i idę za jego głosem.