To będzie warsztat o ciele i emocjach. Dlaczego? Bo tłumione przez długi czas emocje mogą doprowadzić organizm do skrajnego wycieńczenia. Skutkiem tego są depresje, zawały, udary, choroby autoimmunologiczne, zaburzenia odżywiania i przyspieszony proces starzenia. Oraz ciągłe poczucie zmęczenia i stany lękowe.

Podczas warsztatu opowiem również czym są mięśnie dna miednicy oraz jak  i dlaczego warto o nie dbać na co dzień.

W części praktycznej czeka nas wzmacnianie, rozluźnianie, rozciąganie, praca z oddechem i nauka synchronizacji ruchu z oddechem oraz głęboki relaks, również bardzo istotny dla zachowania mięśni dna miednicy w formie.

Praca z obszarem dna miednicy oddziałuje na resztę ciała – zwiększa się napięcie mięśniowe, sylwetka prostuje się, a organy wewnętrzne przestają być uciskane.

To z kolei wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie, sposób poruszania się, ale także działa profilaktycznie w przypadku takich schorzeń, jak wysiłkowe nietrzymanie moczu, bóle kręgosłupa, PMS czyli napięcie przedmiesiączkowe, migreny i zaburzenia wzroku.

Zwiększona świadomość ciała oraz uwolnienie miednicy od napięć wpływa pozytywnie na jakość współżycia seksualnego.

Trening mięśni dna miednicy można traktować zarówno jako działanie profilaktyczne, jak i zestaw ćwiczeń terapeutycznych, poprawiających kondycję kobiet już cierpiących na wysiłkowe nietrzymanie moczu oraz obniżenie narządów rodnych.

Cena

150 zł

Rezerwacją miejsca jest wpłata na konto podane podczas rezerwacji.

l

Zapisy

2015manipura@gmail.com – w tytule: warsztat 0312 + imię i nazwisko, w treści: nr telefonu

Miejsce

Samadhi Joga, Kabaty, ul. Mielczarskiego 1

Prowadzący:

Magda Szast

Magda Szast

Na macie:

Od kilku lat prawie codziennie stawiam stopy na macie do jogi, szukając i odnajdując podczas praktyki to, co jest dla mnie w życiu bardzo istotne: siłę, spokój i wewnętrzną równowagę. Jestem miłośniczką nurtu body & mind, a moimi największymi miłościami są: pilates i joga. Moja pasja zaowocowała postanowieniem o podjęciu szkolenia nauczycielskiego akredytowanego przez międzynarodową organizację Yoga Alliance i jestem pewna, że jest to jedna z najlepszych w moim życiu decyzji. Uważam, że tylko zintegrowanie ćwiczeń fizycznych i treningu mentalnego i relaksacyjnego pozwala na harmonijne i zrównoważone kształtowanie ciała i zwiększenie jego świadomości.

Poza matą:

Od 1997 r. jestem instruktorem rekreacji ruchowej o specjalności fitness. Od kilku lat prowadzę zajęcia terapią ruchem wg metody pilates. Jestem certyfikowaną masażystką i psychodietetyczką (studia podyplomowe w SWPS). Posiadam również I i II stopień naturalnego uzdrawiania metodą reiki.

Stale podnoszę swoje kwalifikacje, które oprócz pracy z ciałem obejmują również zdrowie psychiczne, terapię oddechem i pracę z energią. A kiedy mam wątpliwości którędy zmierzać moją życiową ścieżką, zawsze pytam o drogę serca i idę za jego głosem.