Serdecznie zapraszam na PRZEDŚWIĄTECZNE ZATRZYMANIE.

Jeśli odczuwasz:

  • Przeciążenie zadaniami i przygotowaniami do Świąt/zamknięcia roku.
  • Rozdrażnienie, podenerwowanie, pośpiech, zmęczenie.
  • Napięcie związane ze zbliżającym się czasem okołoświątecznym.
  • Brakuje Ci czasu dla siebie, masz kłopoty ze snem i pamięcią.

Jeśli chcesz:

  • Zatrzymać się i czule zaopiekować sobą.
  • Zadbać o ciało i układ nerwowy holistycznie.
  • Doświadczyć chwil kiedy ciało i umysł są wolne od stresu.
  • Wykorzystać ograniczony czas jaki masz dla siebie w sposób, który będzie procentował w nowym roku.
  • Spędzić kilka godzin w przytulnej i życzliwej atmosferze studia Samadhi Joga.
  • Spędzić Święta w zgodzie ze sobą.
  • Wreszcie odpocząć, w pełni się zrelaksować i zregenerować.
  • Poczuć harmonię na poziomie ciała, serca, umysłu i duszy.

Co zawiera kurs:

  • Ćwiczenia oddechowe.
  • Jogę regeneracyjną, jogę dla kręgosłupa, jogę twarzy i elementy Tai Chi.
  • Aromaterapię (podczas ostatnich zajęć).
  • Wskazówki do wprowadzenia uważności w jedzeniu i relacjach.
  • Wskazówki jak wspierać układ immunologiczny i nerwowy.
  • Praktykę wdzięczności i życzliwości (metta).

Ten kurs może być dla Ciebie nawet jeśli uważasz, że nie uda Ci się zrelaksować lub, że rodzina w jakiś sposób „ucierpi” z powodu Twojej nieobecności podczas naszych czterech spotkań w studio. Przebadane naukowe sposoby na relaksację i regenerację będziesz mogła/mógł ćwiczyć również w domu, na wyjeździe, gdziekolwiek będziesz podczas kursu i po jego zakończeniu.

 

Uczestnicy kursu otrzymają:

– nagrane w mp3: Trening Jacobsona, Relaksację Shultza, Jogę Nidrę, Skanowanie ciała ze współczującym nastawieniem;

– opis części psychologicznej;

– wsparcie w regularnej praktyce omawianych i ćwiczonych elementów kursu;

– spokój i życzliwą atmosferę.

 

Wszystkie sposoby, o których opowiem podczas kursu „przetestowałam na sobie” i regularnie stosuję te, które w zależności od potrzeby i sytuacji są najbardziej wspierające.

Wartości, które wyznaję to: niekrzywdzenie, życzliwość i współczucie, szacunek, dobro, uprzejmość, spokój i zadowolenie z tego co mam.

Opinia jednej z uczestniczek:

Polecam z serca kurs u Angeliki, która jest uosobieniem tego, czego naucza. Cudownie autentyczna, uważna, spokojna, potrafiąca cierpliwie słuchać i nieporuszona jak góra – oj dużo można się od niej nauczyć! 

Katarzyna Waśniewska

 

Inne rekomendacje możesz obejrzeć i przeczytać tutaj:

https://todayyogaandmindfulness.jimdofree.com/rekomendacje/

 

Cena

240zł (200zł dla osób, które uczestniczyły już w moich warsztatach lub kursach)

(Jeśli ktoś chciałby wykupić spotkania jako prezent możliwe są Vouchery)

 

l

Zapisy

Angelika Kucharska

mail: angiekucharska@gmail.com tel: 501 372 381

Miejsce

Samadhi Joga, ul. Mielczarskiego 1, Kabaty

Prowadzący:

Angelika Kucharska

Angelika Kucharska

Na macie:

Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) oraz mindfulness (ukończyłam studium nauczycielskie MBSR Mindfulness Based Stress Reduction accredited by The Institute for Mindfulness Based Approaches. Certyfikat wydany przez IMA i POLIM). Posiadam również wykształcenie z dziedziny psychologii. Joga i medytacja zmieniły moje życie. Po latach przewlekłego stresu i wypalenia zawodowego, odwróciła zmiany z tym związane. Dlatego zajmuję się przywracaniem równowagi w ciele i umyśle, pamiętając, że nie trzeba doprowadzić do kryzysu, żeby naprawdę nauczyć się odpoczywać i relaksować. Mam tą przyjemność, żeby na stałe współpracować ze studiem Samadhi Joga.