Plan zajęć

Jeden karnet – dwie szkoły! Zapraszamy bez zapisów!

Wybierz szkołę i zjedź niżej by sprawdzić plan zajęć:

Uwagi do planu:

  • ms – mała sala
  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC)
  • 27.08 (wtorek) – 20.30 Relaks w dźwiękach mis tybetańskich – odwołane 

Zastępstwa:

20.08 (wtorek) – 20.30 Relaks w dźwiękach mis – Gosia K.

21.08 (środa) – 13.00 Joga Vinyasa Slow Flow – Monika T.

23.08 (piątek) – 18.45 Zdrowy kręgosłup – Ula K.

25.08 (niedziela) – 10.00 i 11.15 Zdrowy kręgosłup – Monika T.

.

Uwagi do planu:

  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC)

Zastępstwa:

21.08 (środa) – 19.00 Joga dla kręgosłupa – Agata Z.

22.08 (czwartek) – 10.00 Zdrowy kręgosłup – Kasia L.

26.08 (poniedziałek) – 17.45 Joga Vinyasa Rozciąganie i 19.00 Joga dla kręgosłupa – Magda Sz.