Plan zajęć

Jeden karnet – dwie szkoły! Zapraszamy bez zapisów!

Wybierz szkołę i zjedź niżej by sprawdzić plan zajęć:

Uwagi do planu:

  • ms – mała sala
  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC

Zastępstwa:

09.12 (poniedziałek) – 13.00 Joga Vinyasa Slow Flow – Monika T.

.

Uwagi do planu:

  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC)

Zastępstwa:

9.12 (poniedziałek) – 8.00 Joga dla kręgosłupa , 9.30 Joga Vinyasa Flow, 19.00 Joga dla kręgosłupa i 20.15 Joga Vinyasa Wzmacniająca – Kasia L.

10.12 (wtorek) – 8.30 Joga Vinyasa Rozciąganie – Kasia L.