Plan zajęć

Jeden karnet – dwie szkoły! Zapraszamy bez zapisów!

Uwagi do planu:

  • ms – mała sala
  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC)

Zastępstwa:

  • 21.02 (czwartek) – 17.30 Joga dla kręgosłupa – Joasia B.
  • 22.02 (piątek) – 20.30 Relaks w dźwiękach mis tybetańskich – zajęcia odwołane

Uwagi do planu:

  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC)

Zastępstwa:

  • 21.02 (czwartek) – 20.15 Joga dla kręgosłupa – Marta H.
  • 23.02 (sobota) – 10.00 Joga Vinyasa Rozciąganie i 11.00 Joga dla kręgosłupa – Alicja M.