Plan zajęć

Jeden karnet – dwie szkoły! Zapraszamy bez zapisów!

Wybierz szkołę i zjedź niżej by sprawdzić plan zajęć:

Uwagi do planu:

  • ms – mała sala
  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC

Zastępstwa:

18.10 (piątek) – 13.00 Joga Vinyasa Slow Flow – Marta H.

19.10 (sobota) – 8.45 Joga Vinyasa Flow – Agata Z.

26.10 (sobota) – 10.00 Joga Vinyasa rozciąganie – Kasia L.

26.10 (sobota) – 11.15 Joga Vinyasa rozciąganie – Magda St.

 

.

Uwagi do planu:

  • Joga dla kręgosłupa i Zdrowy kręgosłup – zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania (również początkujących)
  • Kobiety w ciąży mogą przychodzić na zajęcia – Joga dla kręgosłupa (z wyjątkiem Zdrowy kręgosłup wg. JwŻC)

Zastępstwa:

26.10 (sobota) – 10.00  Joga Vinyasa rozciąganie i 11.15 Joga dla kręgosłupa – Asia K.