NOWE ZAJĘCIA W SAMADHI JOGA W KAŻDĄ SOBOTĘ O 8.45 POWER VINYASA

Dynamiczna, mocna joga dla chcących wzmocnić oraz obudzić swoje ciało inspirowana ashtangą oraz vinyasą. Charakteryzuje się pracą z ciężarem ciała oraz elementem rozciągania i pogłębiania pozycji z pomocą oddechu.

Zajęcia zawierają:
– pranamayamę,
– rozgrzewkę,
– dynamiczną praktykę,
– rozciąganie i
zwolnienie tempa praktyki
W rozgrzewce oraz praktyce dynamicznej nie zastanawiamy się nad idealną asaną. Zatrzymujemy się na ok. 5 oddechów i powtarzamy sekwencję, aby wzmocnić elastyczność i łatwość w przejściach do asan. Po tej dynamicznej sekwencji przechodzimy do rozciągania oraz skłonów, aby uspokoić ciało przed relaksem.
Polecana dla osób, które już praktykują i znają podstawowe pozycje.

Przeciwwskazania: ciąża oraz kontuzje.

PROWADZĄCA: Alicja Bober
Na pierwsze zajęcia jogi wybrałam się w 2008 roku z powodu kręgosłupa. Szybko doszłam do wniosku, że joga ma zbawienny wpływ nie tylko na wady postawy i od tamtego czasu starałam się regularnie uczęszczać na zajęcia, a od kilku lat codziennie praktykuję również sama. Praktyka własna w domu bardzo rozwinęła we mnie chęć dalszego odkrywania jogi i doskonalenia warsztatu, pomogła mi również wprowadzić więcej uśmiechu i pewności siebie.
Po 11 latach praktyki po wielu szkołach jogi, wyjazdach z jogą i warsztatach przebytych w Polsce (m.i. u Tomka Pyrzewicza, Leszka Kawy, Roberta Spica) i za granicą, odważyłam się spełnić marzenie, aby zrobić certyfikat RYS200 Yoga Alliance w Indiach.
Praktykuje głównie metodą Iyengara, Vinyasa, Hatha oraz Ashtange. Staram się czerpać z nich jak najwięcej i dostosować metodę do swoich sił każdego dnia. Uwielbiam doskonalić asany, stawiać sobie nowe wyzwania, ale co równie ważne, nauczyłam się odpuszczać. Staram się przekazywać, że joga to o wiele więcej niż asany. Ważna jest praca z oddechem, pozytywne nastawienie do siebie, pogłębianie świadomości i duchowość.