Termin

28.11–1.12.2019 r

Miejsce

Zagroda Kuwasy, zagrodakuwasy.pl

ok 2,5 godz. od Warszawy w ciszy i spokoju. Pokoje 2-3 osobowe (jedynka możliwa za dodatkową opłatą).

l

Zapisy

e-mail: marta.haskins@samadhijoga.pl

Miejsce rezerwuje wpłata zaliczki 500 PLN. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność wpłaty zaliczki. Liczba miejsc ograniczona.

previous arrow
next arrow
Slider

PROGRAM WARSZTATÓW i ZAJĘĆ JOGI:

CZWARTEK 28 listopada
⦁ zaczynamy obiadokolacją ok 17.00
⦁ 18.00 spotkanie integracyjne oraz zajęcia Jogi z Martą

PIĄTEK 29 listopada
⦁ 8.00 – 9.00 joga na początek dnia z Magdą
⦁ 11.00 – 13.30 Terapia Jogą Hormonalną z Martą
⦁ 16.00 – 18.00 Warsztaty z Dna Miednicy z Magdą
⦁ 20.00 – 21.00 Mindfulness medytacja plus oddech z Angeliką

SOBOTA 30 listopada
⦁ 8.00 – 9.00 Terapia Jogą Hormonalną z Martą
⦁ 11.00 – 13.30 Mindfulness dla kobiet plus Joga Twarzy z Angeliką
⦁ 16.00 – 18.00 Yin Joga z Magdą
⦁ 20.00 – 21.00 Mindfulness dla kobiet plus Joga Twarzy z Angeliką

NIEDZIELA 1 grudnia
⦁ 8.00 – 9.00 Terapia Jogą Hormonalną z Martą
⦁ 11.00 – 13.00 Warsztat z Dna Miednicy/ Joga Twarzy/ Joga Nidra
⦁ Wyjazd po obiedzie.

Terapia Jogą Hormonalną wg. Dinah Rodrigues z Martą Haskins
⦁ Warsztaty z Dna Miednicy oraz Yin Joga z Magdą Szast
⦁ Mindfulness dla kobiet oraz Joga Twarzy z Angeliką Kucharską

Terapia Jogą Hormonalną wg. Dinah Rodrigues – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów.
Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na brak stabilności emocjonalnej, depresje, bezsenność, obniżenie libido, migreny, trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, suchość pochwy, zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz suchość skóry.
Joga Hormonalna pomaga także w leczeniu niepłodności i innych zaburzeń hormonalnych niezależnie od wieku. Ćwiczenia jogi hormonalnej oddziałują na całe ciało, ale w szczególności na: jajniki, przysadkę, tarczycę oraz nadnercza.

Mięśnie Dna Miednicy – dowiecie się dlaczego i jak warto o nie dbać na co dzień. W części praktycznej czeka Was wzmacnianie, rozluźnianie, rozciąganie oraz relaks, również bardzo istotny dla zachowania mięśni dna miednicy w formie. Dlaczego to ważne dla nas kobiet? Bo poprzez regularne wzmacnianie oraz świadome rozluźnianie mięśni dna miednicy działamy na obszar kręgosłupa lędźwiowego zapobiegając m.in. takim schorzeniom jak rwa kulszowa czy bóle krzyża. Zaproponowane przeze mnie ćwiczenia wpływają pozytywnie na samopoczucie, sposób poruszania się, ale także działają profilaktycznie w przypadku takich schorzeń jak wysiłkowe nietrzymanie moczu, PMS czyli napięcie przedmiesiączkowe, migreny i zaburzenia wzroku.

Yin Joga – w ciszy i bezruchu – nauczycie się jak uwalniać z ciała to, co pod wpływem nadmiernego wysiłku, stresu lub silnych emocji spięło się i zesztywniało. .
Korzystając z łagodnej, pasywnej praktyki Yin Jogi oraz elementów automasażu piłeczkami tenisowymi, rozluźnimy obecne tam napięcia, uwalniając się powoli od bólu, ciężkości i sztywności. Uspokoicie umysł i układ nerwowy, gdyż biodra to także nasz stan psychiczny – to, jak bezpiecznie się czujemy, jak spokojnie reagujemy, jak pewnie czujemy się w obliczu wyzwań.

Mindfulness dla kobiet – praktykowanie uważności nie tylko redukuje stres, ale także rozwija umiejętność radzenia sobie z przewlekłymi chorobami, dolegliwościami pojawiającymi się w ciele na każdym etapie życia kobiety. Podczas wyjazdu nauczymy się jak praktycznie otulać życzliwą uwagą trudności i emocjonalne burze, a także jak odszukiwać, odczuwać i przyjmować radość życia. Uczestniczki otrzymają także nagranie medytacji rozwijającej uzdrawiającą uwagę do samodzielnej praktyki w domu.
Joga twarzy może być alternatywą dla botoksu i kosztownych zabiegów upiększających, ale przede wszystkim sposobem na dobre samopoczucie oraz umiejętność troskliwego dbania o swoją twarz, szyję i dekolt. Ćwiczenia jogi twarzy: usprawniają ich funkcjonowanie, poprawiają kondycję cery, redukują zmarszczki lub spowalniają powstawanie nowych, redukują napięcie i stres.

Koszt za osobę:

  • 950 zł pokój 2 lub 3 osobowy
  • 1100 zł pokój 1 osobowy
  • 700 zł osoba towarzysząca niećwicząca

Cena obejmuje:

  • noclegi – w pokojach 2 lub 3 osobowych z łazienkami 
  • wyżywienie (3 posiłki wegetariańskie dziennie)
  • wszystkie zajęcia jogi

 

R

Miejsce do ćwiczeń

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali – 118 m2 z drewnianą podłogą, wyposażonej w wałki, koce i kostki do jogi.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins

Marta Haskins

Na macie:

Jestem założycielką Samadhi Joga, ale przede wszystkim nauczycielką jogi. Joga stała się dla mnie sposobem na życie w 2002 roku kiedy to po raz pierwszy zapisałam się na zajęcia Jogi w Sydney w Australii. W lutym 2009 roku skończyłam w Sydney: "Yoga teacher training in Samadhi Yoga" "Yoga Alliance RYT 200".

Jestem certyfikowaną nauczycielką jogi oraz członkiem Międzynarodowej Organizacji Jogowej: ERYT 500+ Alliance Accredited. Uczyłam się Vinyasy pod okiem wyjątkowych australijskich nauczycieli jak Idit Tamir, Sue White, Katie Manitas (director of Jivamukti yoga studio in Sydney), Keith Kempis (music in Vinyasa). Język Sanskrytu przekazała mi Jannie Cover: profesorka Universytety of Sydney. Uczyłam się również w UK i tam otrzymałam w 2007 roku dyplom „Ashtanga yoga”. Rok 2006 dał mi możliwość nauczania jogi w Dubaju, a w 2005 roku otrzymałam „Diploma of yoga teacher the Kevala Center” w Londynie, UK. I tak na mojej drodze życia spotkałam wiele wspaniałych ludzi, którzy do dzisiaj są dla mnie inspiracją do tworzenia Samadhi Joga w Warszawie.

W 2012 roku ukończyłam kolejny kurs. Tym razem Ashtanga - akredytowany przez międzynarodową organizację "Yoga Alliance RYT 500" godzin co sprawia, iż ukończyłam 700 godzin Międzynarodowych Szkoleń Jogi.

Jestem również nauczycielką: Terapii Jogą Hormonalną. Ukończyłam szkolenie u samej Dinah Rodrigues i sama praktykuję Jogę Hormonalną codziennie.

Ciągle się rozwijam i poznaję ludzkie możliwości. Na przełomie 2017/2018 roku skończyłam Advance Teacher Training w Dubaju z Julią Martin.

W czerwcu 2018 roku na szkleniu dla nauczycieli w Tri Yoga Studio w Londynie poznałam wyjątkową nauczycielkę i autorkę wielu inspirujących książek o jodze - Donna Farhi.

Poza matą:

Prowadzenie szkoły Samadhi Joga zajmuje mi dość dużo czasu. Zanim zajęłam się tylko jogą skończyłam: WSP w Warszawie: Stosunki międzynarodowe (Politologię) oraz Martin Collage w Sydney: Diploma in Marketing. Pracowałam również jako dziennikarka w warszawskich gazetach. Jednak zdecydowanie Joga okazała się moją drogą życia i dzięki nauczaniu jogi czuję, że wiara w marzenia przynosi sukcesy. I to dzięki Wam, moja praca jest moją pasją.

Magda Szast

Magda Szast

Na macie:

Od kilku lat prawie codziennie stawiam stopy na macie do jogi, szukając i odnajdując podczas praktyki to, co jest dla mnie w życiu bardzo istotne: siłę, spokój i wewnętrzną równowagę. Jestem miłośniczką nurtu body & mind, a moimi największymi miłościami są: pilates i joga. Moja pasja zaowocowała postanowieniem o podjęciu szkolenia nauczycielskiego akredytowanego przez międzynarodową organizację Yoga Alliance i jestem pewna, że jest to jedna z najlepszych w moim życiu decyzji. Uważam, że tylko zintegrowanie ćwiczeń fizycznych i treningu mentalnego i relaksacyjnego pozwala na harmonijne i zrównoważone kształtowanie ciała i zwiększenie jego świadomości.

Poza matą:

Od 1997 r. jestem instruktorem rekreacji ruchowej o specjalności fitness. Od kilku lat prowadzę zajęcia terapią ruchem wg metody pilates. Jestem certyfikowaną masażystką i psychodietetyczką (studia podyplomowe w SWPS). Posiadam również I i II stopień naturalnego uzdrawiania metodą reiki.

Stale podnoszę swoje kwalifikacje, które oprócz pracy z ciałem obejmują również zdrowie psychiczne, terapię oddechem i pracę z energią. A kiedy mam wątpliwości którędy zmierzać moją życiową ścieżką, zawsze pytam o drogę serca i idę za jego głosem.

Angelika Kucharska

Angelika Kucharska

Na macie:

Z wykształcenia filolożka i psycholożka, z pasji nauczycielka i joginka.

Joga jest w moim życiu od 20 lat, do medytacji długo dojrzewałam, aż stała się kolejną nieodłączną częścią mojego dnia. A z nią pojawił się uważny ruch, jedzenie, myślenie i praca, życie.

Prowadzę firmę Today zajmującą się nauczaniem i szkoleniami.

Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) oraz mindfulness (ukończyłam studium nauczycielskie MBSR Mindfulness Based Stress Reduction accredited by The Institute for Mindfulness Based Approaches. Certyfikat wydany przez IMA i POLIM).