Hej dziewczyny 🙂 Zapraszam już tym razem na regularne zajęcia z jogi w ciąży 2 x w tygodniu, we wtorki i czwartki o 17:00

Możecie zapisywać się przez napisanie wiadomości do mnie na fb, albo w komentarzu wydarzenia albo przez maila agata@zagorska.cc
Wyślę Wam wtedy zaproszenie do spotkania przez aplikację zoom.us
Przez aplikację możemy widzieć się wzajemnie, ale to czy chcecie być widoczne zależy od Was, ustawiacie to w aplikacji.

Przygotujcie wygodny strój, matę plus (jeśli macie): wałek do jogi i kocyk
Zapraszam po 12 TC. również osoby początkujące.
Jeśli to będą twoje pierwsze zajęcia jogi napisz mi to proszę.

Będę wdzięczna za wpłaty po zajęciach na konto:
Agata Zagórska 43105010251000009703985045
Ok 10/15 zł za zajęcia, w zależności od Twoich możliwości
Możesz też wykupić pakiet na 8 zajęć (70 zł)

Do zobaczenia na macie 🙂
Agata Zagórska

Cena

Ok 10/15 zł za zajęcia, w zależności od Twoich możliwości.
Możesz też wykupić pakiet na 8 zajęć (70 zł)

l

Zapisy

Możecie zapisywać się przez napisanie wiadomości do mnie na fb, albo w komentarzu wydarzenia albo przez maila agata@zagorska.cc
Wyślę Wam wtedy zaproszenie do spotkania przez aplikację zoom.us
Przez aplikację możemy widzieć się wzajemnie, ale to czy chcecie być widoczne zależy od Was, ustawiacie to w aplikacji.

Prowadzący:

Agata Zagórska

Agata Zagórska

Na macie:

Na moich pierwszych zajęciach jogi nie znalazłam się przypadkowo. Zanim podjęłam tę jedną z najlepszych, w moim odczuciu decyzji, przez jakiś czas zgłębiałam temat systemu jogi, medytacji i ajurwedy, częściowo w wyniku fascynacji kulturą i filozofią wschodu, już po krótkim pobycie w Azji. Zaczęłam praktykę od metody B.K.S. Iyengara, która dała mi solidne podstawy, dzięki naciskowi na precyzję, później spróbowałam bardziej dynamicznych form jogi jak Vinyasa i Ashtanga, które pokochałam za lekkość, energię, pracę z oddechem. W tym czasie ukończyłam też studia w Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a tematem mojej pracy magisterskiej była joga oraz korzyści płynące z jej praktyki. Następnie ukończyłam kurs nauczycielski u wspaniałej kobiety i nauczycielki, Basi Lipskiej Larsen - Ashtanga Vinyasa Yoga Teacher Training Course I (RYT 200), certyfikowany przez Yoga Alliance i zaczęłam prowadzić zajęcia w Samadhi Joga. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku “Relaksacja i joga” na wydziale rehabilitacji AWF-u, gdzie miałam okazję spojrzeć na jogę z bardziej naukowego punktu widzenia i poszerzyć wiedzę zarówno z zakresu anatomii, fizjologii, kinezjologii, jak i historii, psychologii i filozofii jogi. W 2014 r. spędziłam 3 tygodnie w mieście Mysore w Indiach (kolebce Ashtanga Jogi), praktykując pod okiem Jai Prakash.

Kiedy przeszłam przez swoją pierwszą ciążę i poród, zauważyłam jak niesamowicie ważną rolę odgrywa joga w przebiegu tego szczególnego okresu. W związku z tym mam przyjemność prowadzić kobiety w ciąży oraz po ciąży z małymi dziećmi. Ukończyłam 20h Prenatal & Postnatal Teacher Training Course u Basi Lipskiej Larsen i jestem w trakcie certyfikacji przez Yoga Alliance na Registred Prenatal Yoga Teacher (RPYT).

Poza matą:

Kocham naturę, ludzi, zwierzęta, dobrą, zdrową kuchnię, podróże i mogłabym tak długo wymieniać, bo generalnie kocham życie i to właśnie joga mnie tej miłości nauczyła. Interesuje mnie psychologia, rozwój osobisty. Staram się wprowadzać w życie zasady NVC (Porozumienia bez przemocy) oraz Rodzicielstwa Bliskości. Lubię relaksować ludzi też poprzez masaż. Zajmuję się masażem ajurwedyjskim. Jestem też instruktorem masażu Shantala (tradycyjnej sztuki masażu niemowląt i dzieci).