2 lokalizacje - 1 karnet

Odwiedź nas na Kabatach i w Wilanowie

2 lokalizacje - 1 karnet

Odwiedź nas na Kabatach i w Wilanowie

Aktualności

YIN Joga i Joga Nidra

Data: 20.10 (niedziela), godz 14.30 – 17.00

YIN JOGA jest praktyką odpuszczania kontroli nad ciałem. Z czasem też odpuszczeniem nadmiernej kontroli nad życiem. To stan, w którym poddajemy się napływającym uczuciom, myślom, wglądom. Gdy kontrolujemy, nasze ciało się napina. Powięź gromadzi stres i ściska nasze mięśnie. Czujemy, że mamy mało przestrzeni w ciele. Często mamy wtedy poczucie, że musimy mieć dużo kontroli w świecie zewnętrznym.

Kto prowadzi: Magda Szast

Które studio: Kabaty

Kurs w Wilanowie: Terapia jogą hormonalną dla kobiet wg. Dinah Rodrigues

Daty: 24,31 października, 7 i 14 listopada (czwartki), godz. 17.45 – 18.45

Joga Hormonalna – to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wznowić produkcję żeńskich hormonów. Joga Hormonalna jest wskazana dla wszystkich kobiet szczególnie w wieku 35+, kiedy produkcja estrogenu naturalnie się obniża. Obniżony poziom hormonów ma wpływ na *brak stabilności emocjonalnej, *depresje, *bezsenność, *obniżenie libido, *migreny, *trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, *suchość pochwy, *zaburzenia cyklu miesiączkowego oraz *suchość skóry.

Kto prowadzi: Marta Haskins

Które studio: Wilanów

8-tygodniowy, certyfikowany kurs redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)

Data rozpoczęcia się kursu: 17 listopada 2019 (niedziela), godz. 18.15 do 21.00

Co to jest mindfulness i MBSR?

Mindfulness możemy zdefiniować jako świadomość, która wyłania się, gdy rozmyślnie i bez osądzania zwracamy uwagę na rzeczywistość w chwili bieżącej. Praktykując ten rodzaj medytacji zapraszamy do swojego życia życzliwość i ciekawość, obejmujemy z łagodnością cokolwiek nam się przydarza, a przy okazji możemy doświadczyć: redukcji stresu, wzmocnienia układu immunologicznego, lepszego radzenia sobie z chronicznymi chorobami i bólem, poprawy pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej. Badania wykazują także, że mindfulness ma znaczące efekty w zapobieganiu nawrotom depresji, a lęk i drażliwość tracą intensywność. Regularna praktyka wpływa pozytywnie na budowanie relacji i poziom szczęścia.

Najbardziej znany i skuteczny program rozwoju uważności nosi nazwę Mindfulness Based Stress Reduction, w skrócie MBSR. Opracował go w 1979r. Jon Kabat-Zinn, neurobiolog z University of Massachusetts w USA. Metodyka wypracowana przez Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych, wywodzących się z tradycji buddyjskiej.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

Kobiecość Holistycznie -wyjazd

Data: 28.11–1.12.2019 r.

Zwolnił się pokój 1-osobowy i miejsce w pokoju 3-osobowym

⦁ Terapia Jogą Hormonalną wg. Dinah Rodrigues z Martą Haskins
⦁ Warsztaty z Dna Miednicy oraz Yin Joga z Magdą Szast
⦁ Mindfulness dla kobiet oraz Joga Twarzy z Angeliką Kucharską

PRZEDŚWIĄTECZNE ZATRZYMANIE Z MINDFULNESS

Data: 14 grudnia 2019 r. godz.16.00-19.00

(praktyczny warsztat 3 godziny, pogłębiona praktyka, również dla osób początkujących)

Jeśli chcesz:

  •  zatrzymać się, żeby nabrać dystansu,
  •  odetchnąć,
  •  spojrzeć z innej perspektywy na rodzinne relacje,
  •  odpocząć i uspokoić myśli,
  •  pozwolić opaść emocjom i napięciu, które zdarza się towarzyszy nam o tej porze roku,

ten warsztat może być dla Ciebie.

Kto prowadzi: Angelika Kucharska

Które studio: Kabaty

KAMERALNY WYJAZD „JOGOWO – SYLWESTROWY”

Data: 27 grudnia 2019 – 01 stycznia 2020

MAKSYMALNIE 18 osób

Przywitaj NOWY 2020 rok z daleka od miasta w ciszy, medytacji, z energetyzującą Vinyasą Flow oraz regenerującą Jin Jogą.

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH z rodzinami, dziećmi, psami. Początkujących joginów również 😊

Kto prowadzi: Marta Haskins, Ula Kukulska

Rodzinny wyjazd – Ferie z Samadhi Jogą w Zagrodzie Kuwasy

Data: 8 – 14 lutego 2020 r.

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • Jazdy konne,
  • Masaże,
  • Narty biegowe,
  • Warsztaty dla dzieci,
  • Filmowe wieczory,

Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa…

Zapraszamy również początkujących joginów.

Kto prowadzi: Marta Haskins, Ula Kukulska