W poniedziałkowy wieczór  zapraszam Cię do wspólnych medytacji mindfulness. Będziemy praktykować medytacje w pozycji siedzącej, stojącej, leżącej oraz uważny ruch.

Zajęcia są skierowane do osób, które:

  •  praktykują i chcą pomedytować w grupie,
  •  słyszały o mindfulness i chcą się przekonać jak wygląda taka praktyka,
  •  szukają ukojenia od codziennej gonitwy myśli,
  •  chcą obniżyć poziom stresu,
  •  chcą spędzić wieczór w spokojnych warunkach, spotkać się ze sobą i życzliwością innych praktykujących.

Przed każdorazowym spotkanie warto zadbać o siebie. Na godzinę przed praktyką możesz zjeść lekki posiłek oraz ubrać się w wygodne, niekrępujące ciała ubranie. Proszę również wycisz telefon przed wejściem na salę. Jeśli to możliwe zachęcam do włączenia trybu samolotowego. Jeśli wiesz, że chwilę się spóźnisz, wejdź cicho do sali i dołącz do nas.

Proszę zwróć uwagę na to, że te spotkania nie są formą psychoterapii, formą leczenia zaburzeń depresyjnych czy też silnych objawów stresu. Jednak znajdziemy czas aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami i odczuciami po kolejnych medytacjach.

Jeśli masz wątpliwości i pytania dotyczące tej formy praktyki lub też czy możesz ją rozpocząć ze względu na stan zdrowia, skontaktuj się z prowadzącą pod adresem: angiekucharska@gmail.com