Praktyka jogi podczas cudownego stanu ciąży pomaga kobiecie przejść przez ten okres w sposób bardziej świadomy i radosny, a stan ten sprzyjam.in. nawiązywaniu kontaktu z nienarodzonymjeszcze dzieckiem. Ciało kobiety staje się silne, bardziej elastyczne i otwarte, doskonale dotlenia się. Wszystko to sprawia, że poród kobiety regularnie praktykującej zazwyczaj jest szybszy i łatwiejszy. Asany otworzą i rozszerzą obręcz miednicy, uelastycznią ścięgna i stawy, przyniosą ulgę przy dolegliwościach ciążowych takich jak bóle kręgosłupa, opuchnięte nogi, a techniki oddechowe i relaksacyjne ułatwią kontrolę nad bólemi stanami emocjonalnymi. Praktyki stosowane podczas zajęćmogą być wykorzystanie przy porodzie, ale też po przyjściu dziecka na świat, co pomoże pokonać stres i zmęczenie, odzyskać dobre samopoczucie.

Zajęcia obejmują:

- Prenatalny flow

- łagodny, płynny ruch połączony z oddechem, poprawiający krążenie krwi i energii w ciele.

- Praktykę asan - pozycji jogicznych i ich wariantów specjalnych dla kobiet w ciąży, wzmacniających i uelastyczniającychmięśnie i ścięgna, otwierających ciało, ale również relaksacyjnych, rozluźniających je,

- Pranajamę - techniki oddechowe dotleniającemamę i dziecko,

- Medytację i koncentrację

- praktyki wyciszania umysłu, koncentrujące go na “tu i teraz” , pobudzające uczucie więzi z dzieckiem,

- Relaksację - praktykę Joga Nidry, która stanowi doskonały odpoczynek dla układu nerwowego, pomaga uzyskać stan równowagi i wewnętrznego spokoju.