PEŁNA MOCY

PEŁNA MOCY

DATA: 29 października (niedziela) 2017r., godz. 14.30-17.30

Czyli jak myśleć o sobie dobrze, działać skutecznie i mieć super relacje!

Zapraszamy na trzygodzinny warsztat tylko dla Kobiet - metoda pracy bazująca na biologii kobiecego ciała i skutecznych narzędziach coachingowych!

Główne obszary pracy:

  • Kobiecość
  • Wewnętrzne przywództwo
  • Być świadomie w cyklu

Szukasz pigułki szczęścia, gotowych rozwiązań w stylu „kopiuj/wklej”? To lepiej zostań w domu bo ten warsztat nie jest dla ciebie.

Jeśli jednak chcesz popracować nad sobą aby czuć się ze sobą dobrze. Marzysz żeby działać skutecznie? Czujesz, że potrzebujesz zadbać o relacje. Wiesz, że zmiana potrzebuje czas i działania. Chcesz wzmocnić wewnętrzną motywację i pewność siebie? To jest to właśnie spotkanie dla ciebie! Będziemy pracować sensownie, intensywnie, kobieco i z frajdą.

Mam świadomość, że są to tylko 3 h, ale gwarantuje ci, że to będzie bardzo intensywny i produktywny czas.

Otrzymasz trzy konkretne narzędzia, które pozwolą ci:

  • po pierwsze, lepiej poczuć się ze swoją kobiecością,
  • po drugie, określić sposób na zwiększenie automotywacji i osiągania zamierzonych rezultatów.
  • po trzecie działać w zgodzie z potrzebami twojego ciała i w zgodzie ze swoim wewnętrznym rytmem

ZRELAKSOWANA MIEDNICA

ZRELAKSOWANA MIEDNICA - warsztat powięziowej jogi jin

DATA: 4 listopada (sobota) 2017r., godz. 15.00 – 18.00

Zrelaksowana miednica, otwarte biodra – o tym ludzie żyjący w cywilizacji zachodniej często mogą tylko marzyć. Albo praktykować jogę, która przygotowuje ciało do pozycji siedzącej – innej niż na krześle :-) Zapraszam na warsztat, podczas którego skupimy się na pracy z obszarem miednicy i – w sposób istotny z nią związanych – stóp. Ten warsztat przygotowany jest z myślą o osobach już praktykujących inne odmiany jogi lub sztuki walki, ewentualnie trenujących bieganie, wspinaczkę itp. 

POWIĘZIOWA JOGA JIN. Stres, traumy, przebyte choroby, kontuzje i związane z nimi wszystkimi emocje – zostają zapisane w ciele. Magazynem traum jest system powięzi, który przenika i otacza mięśnie, kości i organy wewnętrzne. Powięziowa joga jin jest metodą opracowaną właśnie pod kątem pracy z powięzią. Oprócz klasycznej jogi jin, obejmuje także rozluźnianie mięśniowo-powięziowe (przy pomocy piłek) i mindfulness. Istotą tej odmiany jogi jest bezruch; poddanie się przyjętej pozycji i upływowi czasu. Mięśnie są rozluźnione, a oddech świadomy; blokady rozpuszczają się, a miejsca zapomniane, odrętwiałe lub spięte wracają do życia. Zwiększa się świadomość ciała, a także elastyczność i odporność na stres.

JAK JOGA WPŁYWA NA ZDROWIE

JAK JOGA WPŁYWA NA ZDROWIE

asany jogi, czakry, mudry i alchemia duszy

DATA: 2 grudnia (sobota) 2017r., godz. 16:00 – 18:30

Emocje wpływają na funkcjonowanie organizmu. Są przenoszone poprzez kanały energetyczne w ciele na powiązane z nimi organy. W medycynie akademickiej mówi się o objawach psychosomatycznych. Stres wywołuje np. ból głowy i problemy z szyją, gdyż nierozładowany powoduje blokadę w czakrze trzeciego oka. Kiedy stres blokuje działanie czakry splotu słonecznego występują bóle żołądka i lędźwi.

Wszyscy doświadczamy sytuacji stresowych a także różnych negatywnych uczuć: strachu, gniewu,złości, pychy, uporu, arogancji czy pesymizmu a one zawsze po pewnym czasie odkładają się w ciele i odbijają negatywnie na poziomie sił witalnych i duchowych.

Proponuję Ci antidotum na bóle kręgosłupa i balsam na zszargane stresem nerwy :

  • Będziemy mówić o nasze anatomii subtelnej czyli czakrach, przez które wpływa do naszego ciała fizycznego siła życia, energia -  nazywana praną.
  • Opowiem o drogach, którymi prana dociera do organizmu i dowiesz się jak ją kumulować aby na co dzień żyć w zdrowiu i harmonii. Dowiesz się czym są mudry i jak przemawiając obrazami można wyjaśnić rzeczy niewytłumaczalne.
  • System kilkunastu nieskomplikowanych asan czyli pozycji jogi, techniki oddechowe i relaksacyjne pozwolą Ci przywrócić prawidłowe ustawienie kręgów, wzmocnić i uelastycznić mięśnie bez nadmiernego obciążania kręgosłupa.
  • Uwolnisz się od napięć a Twój układ oddechowy, hormonalny i serce zaczną pracować wydajniej dzięki poprawie postawy i wydłużeniu przestrzeni między kręgami kręgosłupa i zwiększeniu elastyczności mięśni.
  • Na zakończenie  zajęć uwolnisz napięcia, wyciszysz emocje i uspokoisz rozbiegane myśli dzięki przyjemnej i odprężajacej relaksacji. Codzienny stres zamienisz na radość, spokój i życzliwość co zaprocentuje lepszą jakością życia, wyższą samooceną i poprawieniem relacji z innymi.