Nie trzeba zapisywać się na zajęcia. W każdej chwili można dołączyć do grupy, a dla zapewnienia sobie miejsca na sali, należy przyjść ok.15 min przed zajęciami. Zastrzegamy sobie jednak prawo do niewpuszczenia na zajęcia, w przypadku, gdy liczba osób na sali będzie wynosiła 22 osoby.

W obydwu studiach znajdują się maty oraz wszystkie pomoce (koce, kostki, paski) do użytku Naszych joginów, ale dla własnego komfortu i zachowania higieny, najlepiej ćwiczyć na własnej macie. 

Nie. W obydwu studiach płatność odbywa się tylko gotówką.

Tak. Honorujemy karty Multisport, Fitprofit, OK System oraz FitFlex bez żadnych dopłat. Natomiast NIE HONORUJEMY karty Multisport Kids.

Posiadacze kart Multisport, Fitprofit mogą uczęszczać na wszystkie zajęcia jogi oraz medytacje bez żadnych dopłat RAZ DZIENNIE. Za każde kolejne wejście danego dnia należy dopłacić 20 zł. Kart NIE HONORUJEMY na kursach jogi hormonalnej oraz wszystkich warsztatach.

VADEMECUM JOGINA 

1.Wygodne ubranie. Załóż wygodne ubranie, które nie ogranicza ruchów. Szczególnie takie, które nie uciska w pasie! Możesz również zabrać coś cieplejszego do założenia podczas relaksu pod koniec zajęć. Najlepiej ćwiczyć na macie antypoślizgowej. Udostępniamy takie maty w Samadhi, jednak, jeśli zamierzasz ćwiczyć w domu, warto rozważyć zakupienie maty, ponieważ bardzo pomaga ona w praktyce jogi.

2.Postaraj się nie jeść obfitych posiłków na godzinę do dwóch przed zajęciami, ponieważ pełen żołądek może powodować dyskomfort i senność.

3.Staraj się z nikim nie porównywać. Każdy z nas jest inny i niektórzy z łatwością wykonują pewne pozycje, a zmagają się z innymi. Joga to nie zawody. Również, jeśli nauczyciel podejdzie i poprawi Twoją postawę podczas zajęć, nie oznacza to, że wykonujesz coś "źle" – nauczyciel jedynie pomaga Ci uzyskać więcej z danej pozycji. Znasz swoje ciało najlepiej, więc nie wykonuj wszystkich poleceń bez zastanowienia. Rób to, co wydaje Ci się dla Ciebie najlepsze.

4.Jednak postaraj się dać z siebie wszystko – praca nad sobą jest częścią dyscypliny jogicznej, tak samo jak świadomy relaks.

5.Oddech. Skoncentruj się na oddychaniu. Oddech jest tym, co odróżnia jogę od innych mniej kompleksowych rodzajów ćwiczeń. Oddech pozwoli Ci się zrelaksować, a podążanie za nim pomoże Ci utrzymać koncentrację umysłu.

6. Nie rozciągaj się na siłę. Pamiętaj o wykonaniu pozycji dziecka i odpoczynku w przypadku zawrotów głowy lub nadmiernego zmęczenia.

7.Joga stanowi świetne wsparcie w leczeniu wielu urazów, bólów, dyskomfortu oraz nad- i niedociśnienia. Jest również doskonała w czasie ciąży i w okresie poporodowym. Jeśli jednak masz jakiekolwiek specjalne potrzeby, zawsze poinformuj o tym nauczyciela, aby w razie konieczności mógł udzielić dodatkowych wskazówek związanych z wykonaniem pozycji.

8.Kobiety podczas menstruacji powinny unikać dłuższego pozostawania w pozycjach odwróconych (do góry nogami), takich jak np. "świeca". W zamian można wykonać pozycję "nogi na ścianie". W tym okresie należy również ćwiczyć ostrożnie i ograniczyć wykonywanie trudniejszych i bardziej wymagających pozycji.

9.Odczuj korzyści płynące z zajęć jogi. Po dynamicznych zajęciach można odczuć zawroty głowy, skurcze lub inne dolegliwości fizyczne. Świeżo rozciągnięte mięśnie wydzielają toksyny, które mogą powodować niektóre z tych symptomów. Oznacza to, że w ciele zachodzą pozytywne zmiany i stan ten wkrótce minie. Pij dużo wody i postaraj się wziąć gorącą kąpiel lub prysznic. Odkryjesz korzyści już po pierwszych zajęciach. Nie martw się więc, jeśli na początku trudno Ci będzie ćwiczyć regularnie – pracuj nad swoją praktyką powoli, aż będziesz w stanie wytrzymać więcej. Nie chodzi o to, aby od razu się wypalić i zrezygnować. Gdy poczujesz, że możesz już rozpocząć bardziej regularną praktykę, postaraj się uczęszczać na zajęcia raz w tygodniu. W celu osiągnięcia długotrwałych korzyści i prawdziwych zmian na poziomie fizycznym i energetycznym najlepiej ćwiczyć codziennie lub przynajmniej trzy razy w tygodniu. Krótko a często to użyteczna zasada na początku. Jeśli perspektywa godzinnej praktyki w domu Cię zniechęca, wystarczy dziesięć minut.

10. Wyznaczaj sobie cele możliwe do zrealizowania i pamiętaj, że joga to wsparcie i przyjemność, a nie obowiązek. Zobaczysz, że z upływem czasu zaczniesz ćwiczyć coraz więcej. Zacznij zadawać sobie pytania o swoje ciało i obserwuj, jak reagujesz na różne pozycje, tempo i podejścia do praktyki. Joga to nie tylko ćwiczenia fizyczne – pracujesz z energią swojego ciała i stopniowo praktyka Cię wciągnie.