8-TYGODNIOWY KURS REDUKCJI STRESU MBSR

(MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION)

Co to jest mindfulness?

Świecki rodzaj medytacji prowadzonej, zestaw technik do wykorzystania w pozycji siedzącej, leżącej oraz w ruchu. Uczy nas kierowania uwagi na to czego doświadczamy w chwili obecnej, bez oceniania i analizowania. Pokazuje, że kontakt z ciałem i oddechem, otwartość i życzliwość uwalnia od natrętnych myśli i stresu.

Jakie są korzyści z mindfulness?

  • Poprawa pamięci, wytrzymałości umysłowej i fizycznej.
  • Lęk, depresja i drażliwość tracą intensywność.
  • Tworzenie lepszych i bardziej satysfakcjonujących związków.
  • Obniżenie kluczowych wskaźników chronicznego stresu i nadciśnienia.
  • Poprawa działania układu odpornościowego.
  • Pomoc w radzeniu sobie z chronicznymi chorobami.
  • Ponadto wiele badań psychologicznych wykazało, że osoby regularnie medytujące są szczęśliwsze i bardziej zadowolone od innych.

Fragmenty książki Mindfulness Trening uważności M. Williams D. Penman

Po co aż 8 tygodni?

Żeby zmienić nawykowe zachowania i schematy, nasz mózg potrzebuje 8 tygodni. Po tym czasie możemy zauważyć utrwalanie się trenowanych, nowych wzorców zachowania i myślenia.

Po co takie długie spotkania?

Przez większą część naszego dnia działamy na tzw. autopilocie. Wykonujemy zadania, automatycznie realizujemy obowiązki, ale też po prostu trwamy w trybie działania. Żeby doświadczyć delikatnego przestawiania się na tryb bycia, rejestrowania zalet medytacji i wyciszenia, spokojnego podzielenia się spostrzeżeniami, potrzebujemy około 2,5 godziny.

Dlaczego ze mną?

Mam doświadczenie w prowadzeniu kursów i warsztatów związanych z jogą i mindfulness. Praktykuję jogę i medytację od ponad 15 lat. Przeszłam przez wieloletni chroniczny stres i wypalenie zawodowe. Mindfulness okazał się najskuteczniejszą metodą na poradzenie sobie z trudnymi chwilami i otworzył mi drogę do życia w pełni.

Daty spotkań (niedziele):

9.09.2018r. w godzinach 18:00 -21:00

16.09.2018r. w godzinach 18:00 -20:30

23.09.2018r. w godzinach 18:00 -20:30

30.09.2018r. w godzinach 18:00 -20:30

7.10.2018r. w godzinach 18:00 -20:30

14.10.2018r. w godzinach 18-20:30

20.10.2018r. dzień uważności w godzinach 13:00 -20:00

21.10.2018r. w godzinach 18:00 -20:30

28.10.2018r. w godzinach 18:00 -21:00

Miejsce:Samadhi Joga ul. Mielczarskiego 1, Warszawa Kabaty

Koszt: 950zł

Zapraszam do zapisów i na indywidualne (bezpłatne) spotkanie przed kursem

Angelika Kucharska angiekucharska@gmail.com tel: 501 372 381

Angelika Kucharska: Z wykształcenia filolożka i psycholożka, z pasji nauczycielka i joginka.

Joga jest w moim życiu od 20 lat, do medytacji długo dojrzewałam, aż stała się kolejną nieodłączną częścią mojego dnia. A z nią pojawił się uważny ruch, jedzenie, myślenie i praca, życie.

Prowadzę firmę Today zajmującą się nauczaniem i szkoleniami.

Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) oraz uważności (kończę kurs certyfikujący MBSR Mindfulness Based Stress Reduction accredited by The Institute for Mindfulness Based Approaches).

https://todayyogaandmindfulness.jimdo.com/